ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

یکی از امکانات پرکاربرد پنل پیامکی، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت ( گیرندگان ) می باشد. بدین ترتیب شما می توانید اس ام اس تبلیغاتی به رده سنی و جنسیتی مورد نظرتان ارسال کنید.

 شما از بودجه‌ای که برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید چگونه استفاده می‌کنید؟ به تمام افراد یک شهر پیامک ارسال می‌کنید یا به صورت هدفمند از بودجه تبلیغاتی استفاده می کنید؟ در گذشته ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی خود نوعی پیامک هدفمند بود اما با افزایش جمعیت مخاطبین تلفن همراه برای استفاده صحیح از بودجه تبلیغاتی بهتر است که ارسال پیامک بر اساس کد پستی و یا با تفکیک سن و جنسیت ترکیب شود تا بتوانید پیامک هدفمند ارسال کنید.

 

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

 

در دنیای تبلیغات امروز هدفگذاری دقیق مهم ترین المان برای تبلیغ دهندگان به شمار میاید، چون تنها با هدف گیری دقیق امکان صرفه جویی در هزینه ها و زمان وجود دارد.

 

اگر تجارت شما محدود به سن و جنسیت خاصی است و مشتریان شما را افراد خاصی تشکیل می دهند. بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را به سن و جنسیت محدود کنید. با استفاده از ارسال با تفکیک سن و جنسیت در طاها اس ام اس شما می توانید با توجه به فیلتر سن و جنسیت افراد، به زیر مجمو‌عه های این بانک اطلاعاتی به تعداد مورد نیاز پیامک ارسال کنید.

شاید خدماتی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای آن ها را دارید برای سن و یا جنسیت خاصی باشد. مثلا آرایشگاه های زنانه یا آموزشگاه های کنکور با استفاده از بخش ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت در سراسر کشور ارسال میشود و این نوع ارسال، پیامک هدفمند محسوب می شود.

بر پایه ارسال پیامک براساس سن و جنسیت شما می توانید شماره های یک محدوده در یک شهر را انتخاب کرده و فیلتر بیشتری برای هدفمند شدن پیامک های تبلیغاتی خود انجام دهید و دامنه مخاطبان را جهت پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی دقیق تر داشته باشید.

 

سن وجنسیت

کاربرد سرویس ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

اینکه چه شغلی داشته باشید اصلا مهم نیست، تنها موردی که برای استفاده از این سرویس اهمیت دارد این است که نسبت به ارائه خدمات و کالا، چه رده سنی و یا نوع جنسیت برای شما کارآمد است. اطلاع رسانی شما برای کدام رده سنی نوجوان، جوان، میانسال و یا سالمند و یا نوع جنسیتی مرد یا زن مفید است؟

اگر کالا و یا خدمات شما مناسب آقایان است و یا فقط مناسب رده سنی میانسال میباشد، استفاده از سرویس ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، مناسب ترین گزینه برای پیشبرد اهداف کاری شما می باشد بطور مثال برای فروشگاه لوازم آرایشی اگر بتوان فقط به بانوان بالای 18 سال پیامک  ارسال کرد، بازدهی بیشتری خواهد داشت و این نوع پیامک هدفمند است.

 

تفکیک سن و جنسیت

 

نحوه ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

بعد از ورود به سامانه پیام کوتاه به منوی ارسال رفته و قسمت رده سنی و جنسیت را انتخاب و سپس افزودن گیرندگان را بزنید، ابتدا استان و شهر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس جنسیت مرد یا زن و رده سنی مورد نظر را به صورت سال تولد انتخاب می کنید، در تنظیمات ارسال اس ام اس سنی و جنسیت پیش شماره و نوع خط اعتباری و یا خط دائمی نیز برای شما قابل انتخاب است و همینطور از تعداد کل گیرندگان به هر تعداد دلخواه میتوان به ترتیب ارسال نمود.

 

ارسال پیامک براساس سن و جنسیت در منطقه شهری یا کد پستی

در این نوع روش ارسال، میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را برای رده جنسیتی خاص در یک یا چند کد پستی و یا منطقه شهری مورد هدفتان پیامک ارسال کنید. شما بعنوان صاحب یک کسب و کار میتوانید در هر بازه سنی و جنسیتی، پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمائید.

علاوه بر ماژول ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت در منوی * ارسال کد پستی * نیز میتوان جنسیت مرد/ زن را مشخص کرد. ابتدا اپراتور همراه اول و یا ایرانسل را مشخص و سپس کد پستی منطقه مورد نظر را وارد و جنسیت را نیز انتخاب کنید.

 

خرید پنل پیامکی

دستگاه ذخیره شماره موبایل

مرکز تخصصی طراحی و چاپ

شهر هوشمند اینترنتی

طراحی وبسایت

سرور طلایی

تبلیغات شبکه های اجتماعی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید