ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی – طاها اس ام اس

نقشه کدپستی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی

زمانی که شما قصد انجام تبلیغات پیامکی در منطقۀ خاصی داشته باشید، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک از نقشه گوگل بهترین روش است.

در روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی شما می‌توانید به افرادی که در محله مورد نظر شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و
با ثبت چهار الی پنج رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل‌های فعال آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.
ماژول ارسال پیامک کد پستی، برای جذب مشتریان منطقه ای بسیار مناسب است و بودجه تبلیغاتی شما به صورت هدفمند مدیریت می شود.

 

کد پستی

مزیت ارسال براساس کد پستی

مزیت ارسال پیامک با استفاده از ماژول ارسال اس ام اس کد پستی، جلوگیری از هدر رفتن بودجه تبلیغات و استفاده بهینه از بودجه تخصیص داده شده برای تبلیغات پیامکی است.

در کنار ماژول ارسال پیامک براساس کد پستی، قابلیت ارسال پیامک محله ای ( در تهران ) و ارسال پیامک از روی نقشه وجود دارد، در این روش شما بدون وارد کردن کدپستی می‌توانید منطقه موردنظرتان را انتخاب کرده و پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

برای مشاهده لیست کامل محله‌هایی که در تهران برای ارسال اس ام اس محله ای پشتیبانی می شوند، صفحه ارسال پیامک محله ای در تهران را مشاهده نمایید.
سامانه پیامکی طاها اس‌ام‌اس، امکان ارسال پیامک به شماره‌ موبایل های ایرانسل و همراه اول در کل کشور را بر اساس تقسیم بندی کد پستی فراهم آورده است.

 

چه کسب و کارهایی میتوانند از ارسال اس ام اس با کدپستی استفاده کنند؟

تمام کسب و کارها امکان استفاده از این نوع ارسال پیامک را دارند
چند نمونه از کسب و کارهایی که از طریق کدپستی پیامک ارسال می کنند :

 

مدارس و آموزشگاه ها و مهدکودک ها

اولین دغدغه هر پدر و مادری برای مدرسه فرزندشان، نزدیکی به منزل و نحوه رفت و آمد اوست و از آنجایی که صاحبان کسب و کارها موفق میشوند که به دغدغه‌های مشتری هایشان بپردازند شما هم باید به این نیاز توجه ویژه کنید.

با توجه به این نیاز بهترین راه برای معرفی خودتان به عنوان مدرسه یا آموزشگاه به مخاطبان آنست که از طریق ارسال اس ام اس با کدپستی های نزدیک به محل کار ، آنها را از وجود خودتان با خبر کنید، همچنین میتوانید دوره های ویژه فصلی خودتان یا مراسم های خاصتان را در این پیامک ها اطلاع رسانی کنید.

مزیت دیگری که این روش دارد اینست که علاوه بر کد پستی میتوانید سن و جنسیت مشتری های خودتان را هم فیلتر کنید، مثلا اگر شما صاحب یک مهد کودک هستید احتمال اینکه یه فرد ۶۰ ساله مخاطب شما باشد و فرزندی داشته باشد که باید به مهدکودک برود بسیار کم است و شما باید به رنج سنی خاصی ، این پیام رو ارسال کنید.

فروشگاه ها و برندها

سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس کدپستی به شما این امکان را میدهد که به راحتی قشر خاصی که مخاطب برند شما هستند را هدف قرار دهید و پیامک تبلیغاتی خودتان را که میتوند فروش ویژه یا اطلاع رسانی باشد ارسال کنید.

فروشگاه هایی مثل افق کوروش یا هفت که به صورت محلی در مناطق مختلف شهر وجود دارد و تقریبا آخر هفته‌ها حراج های خوبی دارند اگر بخواهند به کل شهر و بی هدف پیامک ارسال کنند مسلما به نتیجه مطلوب نمیرسند، چون تخفیف فقط در آن شعبه خاص وجود دارد، تراکت و تبلیغات این چنینی هم هزینه های خودش را دارد، بنابراین بهترین و کم هزینه ترین راه حل ارسال اس ام اس با کد پستی است.

روال کار هم به این صورت است که وارد پنل شوید و ۴ رقم آخر کد پستی محله ای که در آن هستید را وارد کنید و به شماره تلفن هایی که در آن محدوده ساکن هستند پیامک تخفیف یا جشنواره خود را ارسال کنید.

تفاوت ارسال پیامک با کد پستی و ارسال پیامک با دکل BTS

ارسال پیامک bts یک روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی است که در حال حاضر در مکان مورد نظر ما حضور دارند ولی لزوما ساکن همان منطقه نیستند، مثلا اگر شما صاحب یک رستوران هستید و می‌خواهید به کسبه چهار راه ولی عصر پیامک بفرستید، در روش ارسال پیامک براساس کدپستی شما به افرادی می‌توانید پیامک ارسال کنید که ساکن این منطقه هستند اما بازار هدف شما کسبه چهار راه ولی عصر است، در این حالت سرویس ارسال پیامک bts می‌تواند به شما کمک کند تا به افرادی که در حال حاضر در این منطقه هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

کدپستی برای ارسال پیامک

ما در پنل اس ام اس و در بخش نقشه کد پستی؛ کدپستی مناطق مختلف هر شهر را قرار داده‌ایم اما با این حال شما می‌توانید با جستجو در اینترنت کدپستی شهرها و منطقه‌های مختلف برای ارسال پیامک منطقه ای را پیدا کنید.

شما می‌توانید با کلیک بر روی شهر مورد نظرتان کد پستی دقیق مکان مورد نظرتان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی را پیدا کنید.

 

خرید پنل پیامکی

دستگاه ذخیره شماره موبایل

شهر هوشمند اینترنتی

طراحی وبسایت

تبلیغات شبکه های اجتماعی

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید