کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

کلمات جادویی بازاریابی پیامکی
کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

وقتی درباره بازاریابی پیامکی بحث به میان می آید، باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از واژگان مناسب قدرتی دگرگون کننده دارد، مخصوصاً در آن زمان که پیامک های انگیزشی به منظور تشویق برای انجام یک خرید یا معامله ی خاصی را برای مشتریان خود ارسال می کند.

با این وجود که پیامک های متنی دارای ظرفیت محدودی هستند و 459 حرف

را در خود جا می دهند، با اینحال هنوز راه های بسیار زیادی برای خلاقیت ها و ایده های

تبلیغاتی ناب برای شما وجود دارد که با استفاده از آن پیامک هایی را برای مشتریان خود ارسال کنید که ضمانتی برای بازگشت سرمایه تان باشند. بنابراین، تاثیرگذارترین واژه ها را چطور پیدا کنیم؟ در اینجا ما برای شما ده مورد از برترین واژگان را فهرست کرده ایم.

کلمات جادویی برای استفاده در بازاریابی پیامکی

 1 – زیرا! (چونکه!)

به دو ادله در‌این واژه و کلمه ی کوچک توان و زیبایی متعددی موجود هست .

در آغاز این که برای جلب کردن دقت مشتریان و خوانند‌گان

اس‌ام‌اس های اینچنینی می بایست در ذهن مشتری این شم را به‌وجود آورید که هزینه ای که قرار است صرف نمایند , توجیه شده و بها صرف کردن را داراست که واژه و کلمه ی ( چون ) یا این که ( چونکه ) دقیقا این حس را به خیر و خوبی القا می نماید . در حالتی‌که شما به مشتری استدلال مطلوب و توجیه منطقی بدهید , آنان هیچ وقت این سوال را از خویش نمیپرسند که : ( بایستی مبادرت کنم؟ نباید مبادرت کنم؟ ) , همان مشتریان شما بر رمز دوراهی تردید برای خرید تولیدها و به کارگیری از سرویس ها شما قرار نمی گیرند به این دلیل‌که شما از پیش , گزینش را برای آنان انجام داده اید .

دوم این که از کلمه و واژه می‌توانید تقریبا در تمام حالت و حالت ها استعمال فرمائید , مثل : ( زیرا فصل بهار فرا رسیده است! ( یا این که ( چون فصل بازی های استکان جهانی است! ( یا این که ( چونکه شما یگانه هستید! ( و ( چون شما لیاقت آن را دارید! ( . فقط محدودیتی که بر رمز منش به کارگیری از این کلمه و واژه ی کوتاه و کار کشته موجود هست میزان خلاقیت شما است .

2 – آسان!

این کلمه و واژه نیازی به توضیح ندارد و به خودی خویش زمینه را

روشن می نماید . پنل پیام کوتاه و به طور کلی پیام کوتاه ها به

هیچ وجه جای قابل قبولی برای مقاله نویسی های طولانی و

ادله آوردن برای مشتریان نیستند که برای آنها توضیحات طولانی

بدهید که چرا بایستی از سرویس ها شما استعمال نمایند یا این که متاع شما‌را خریداری نمایند . روزنه ای کوتاه و مختصر و اما هوشمندانه است تا مفهومی کوتاه را در کمترین زمان ممکن به دست یوزرها خویش برسانید . یکی شایسته ترین مضمون هایی که می‌توانید کمپین تبلیغاتی خویش را بر پایه ی آن سازه نمائید این است که برای مشتریان خویش روشن نمایید که چقدر معمولی می‌توانند رخدادها و شغل های روزمره ی خویش را خوبتر نمایند , ولی با به کار گیری از هرچیزی که شما به آنان توصیه میکنید . به عنوان مثال :

به صورت آنی به وجه نقد نیاز دارید؟ با استعمال از وام های ( . . . ) ما , این عمل به راحتی آب تناول کردن است . همین درحال حاضر ( وام ) را به شماره ی 87007 پیام کوتاه نمایید تا التماس وام خویش را به راحتی آغاز فرمائید و بعد از یک‌سری دقیقه جواب خویش را از سوی ما اخذ فرمائید . (

 3 – همه چیز!

استفاده از این واژه چه به صورت (هر آنچه که شما نیاز دارید) یا (همه چیز

در این خدمات و محصولات شامل می شود) باشد، این هم یکی دیگر

از بسیار واژه های قدرتمند و دگرگون کننده است. تمام خرید هایی که در بازارهای جهان انجام می شوند بر پایه ی اهداف و نیاز های انسان ها بوده و هستند، پس اگر با نحوه ی ارائه ی خدمات و محصول خود به مشتریان آن ها را قانع کنید که با انجام این خرید به هدف خود رسیده اند و نیازشان بطور کامل برطرف شده است، پس در کار تبلیغاتی خود موفق بوده اید. با این کار سبب می شوید که اشتیاق و میل بسیار بیشتری برای انجام خرید داشته باشند.

همانند مثال پیشین که برای شما آوردیم، این نکته بسیار مهم است که خدمات و محصولاتتان با ادعایی که در پیامک های تبلیغاتی می کنید مغایرتی نداشته باشد. اگر ادعا می کنید که (همه چیز هست) پس باید به معنای واقعی همه چیز باشد.

4 – راز

اگر صرفا دو چیز باشد که مشتریان به جور خاصی دوست دارا‌هستند ,

یکی این است که شم یگانه بودن داشته باشند و دومین این‌

که اعتقاد و باور داشته باشند قرار است از موضوعی باخبر شوند

که بجز انها هیچکس دیگر از آن خبر ندارد! این دو قدرتمند اند تا شم فضولی آنان برانگیخنه کرده و احساس نیاز شدیدی را در وجود آن‌ها برای فهمیدن قضیه ساخت نماید . میتوانید از چنین پیامکی استعمال فرمائید :

آیا درپی کشف رمز 10 سال جوانتر شدن آن نیز فقط در برهه زمانی زمان 7 روز هستید؟ برنامه ی درمانی ضد پیری ( . . . ) را فقط با پرداخت هزینه ی ( . . . ) گزینش کرده انجام دهید .

   9 – ثابت شده!

اگر محصول یا سرویس مورد عرضه ی شما نتیجه های معتبر و ثابت شده ای

را خواهد داشت، پس حتماً این موضوع را به گوش مشتریان خود برسانید.

اگرچه که بی شباهت به واژه ی تضمین شده نیست، اما یک تفاوت

کلیدی وجود دارد. واژه ی “ثابت شده” فورا این معنا را القا می کند که

محصول، ادعا یا سرویس شما از پیش توسط گروهی ارزیابی

و تایید شده است. البته که مانند هر ادعای تبلیغاتی دیگری اطمینان

حاصل کنید که کیفیت و اعتبار محصول ارائه شده با ادعاهای صورت گرفته مطابقت داشته باشند تا نه به کسب و کارتان و نه به اطمیان مشتری ضربه ای وارد شود.

از این واژه ی کلیدی استفاده های بسیار زیادی می توان کرد تا مشکلات ارتباطی و کاربردی کمپین های تبلیغاتی را حل نمود، مخصوصاً برای کسب و کارهایی که در بخش تکنولوژی و تغذیه فعالیت می کنند.

برای بهبود شرایط در بخش تجاری شما، محصولاتتان و یا خدماتتان، استفاده از سامانه پیامکی طاها اس ام اس یک راه کم هزینه، ساده و با بازدهی بسیار بالا است که برای شما تاثیرگذاری و کارایی بی حد و مرزی به ارمغان می آورد.

کلمات جادویی بازاریابی پیامکی

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید