کاربرد پیامک برای صرافی ها

کاربرد پیامک برای صرافی ها

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

کاربرد اس ام اس برای صرافی ها

کاربرد پیامک برای صرافی ها

کاربرد پیامک برای صرافی ها
کاربرد پیامک برای صرافی ها

کاربرد پیام کوتاه برای صرافی ها میتواند نقش تاثیر گذار و مهمی در رابطه با مشتریان , آگهی و تبلیغات به شیوه ای نو برای این حوزه کاری ایفا نماید . صرافی ها علاوه بر این که برای اعلام محل کسب و کارشان به تبلیغات نیاز دارا‌هستند می‌توانند برای رابطه با مشتریانشان اقدام به ارسال اس ام اس کنند . استفاده از ارسال و کاربرد اس ام اس برای صرافی ها درصورتی که بدانیم که چه ماژول هایی کاربردی هست , میتواند بازخورد بالایی داشته باشد .

مقاله پیش رو میتواند با ارائه گونه های متفاوت ارسال و معرفی تجهیزات پنل ارسال پیامک ; بهبود و ارتقاء در حوزه کاری صراف ها باشد .

کاربرد اس ام اس برای صرافی ها :

تبلیغات :

در بالا تمام کسب و امور تمایل دارا‌هستند محل فعالیتشان را همگی بدانند . می‌توانید با کمک ارسال از روش نقشه گوگل , به شماره هایی که در محدود شما قرار دارا هستند , ارسال نشانی فروشگاه و واحد خویش را داشته باشید . استراتژی دیگر هم استفاده از بانک های صنف ها و ارسال پیام های تبلیغاتی و همیاری به صنف هایی است که میتوانند تیم انگیزه شما باشند و در قیف فروش شما قرار گیرند .

ولی خودتان نیز میتوانید نوشته دلخواهتان را به شماره هایی که دارید به وسلیه منوی ارسال بی آلایش بفرستید .

آگهی :

سامانه پیام کوتاه سپید مورد مطلوب و برتری برای آگهی و رابطه با مشتریانیست که پیش از این از شما خرید ارز داشته اند . می‌توانید برای آنان خبرها واحد صنفی خویش , ارسال کانال های اجتماعی خودتان و تغییر‌و تحول قیمت ها را به مشتریانتان اطلاع دهید . میتوانید برای همیاران خویش و افرادی که تجارت و بازرگانی خویش را با شما انجام می دهند , به صورت روزمره داده ها ارسال فرمائید . اس ام اس سپید با دقت به این‌که قابلیت و امکان ارسال پیام کوتاه به تمام شماره ها , چه بسا شماره های مسدود را دارااست ; آیتم برتری در مشتری مداری و ارتباطات پیامکی میباشد .

کافیست شماره گوشی مشتریان خویش و رضایت آن‌ها را برای آگهی داشته باشید .

 

کاربرد پیامک برای صرافی ها

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید