پنل اس ام اس تبلیغاتی فارس و شیراز ، آبدانان

شیراز

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

پنل اس ام اس تبلیغاتی فارس و شیراز ، آبدانان

 

پنل اس ام اس تبلیغاتی  فارس و شیراز

شیراز یکی از شهرهای کبیر ایران و مرکز هستان فارس هست. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۱٬۷۱۲٬۷۴۵ بدن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ بدن می‌رسد.

شیراز در گروه مرکزی ایالت فارس، در بلندی ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زچنانچهس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از زنجیره کوه‌های زچنانچهس) اندک شده‌هست.

شیراز بعد از تبریز و طهران سومین شهر ایران هست که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید. شهرداری شیراز به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهری بخش شده و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر چهارگوش را دربرگیرنده می‌شود.

 

سامانه پیغام کوتاهی آبدانان

آبدانان مرکز شهرستان آبدانان در فرمانروایی ایلام، ایران. آبدانان در وسط زنجیره کوه‌های زچنانچهس بوجود آمده هست. شهرستان آبدانان چهارمین شهرستان پرجمعیت هستان ایلام هست و ۲۸۶ امین شهرستان ایران از نظر جمعیت هست.

آبدانان طبیعت بکر و زیبایی دارد که در روزها تعطیلات جشن نوروز گردشگران زیادی را از دورترین نقاط ایران به آبدانان می‌کشاند. جاده دسترسی به شهرستان آبدانان را می‌توان جاده خواهر جاده چالوس نامید زیرا از باور زیبایی و پیچ‌ها شباهت زیادی با جاده چالوس دارد.
مرکز این شهرستان در پهنه جنوبی کبیر کوه، حوزه شمالی دینارکوه و دره با صفای رود خانه آبدانان در شمال امامزاده سید صلاح الدین محمد پیمان دارد. دراین ناحیه منابع کانی فراوان مشابه نفت و گوگرد و زاج هستی دارد و به خاطر آب فراوان و وجود جنگل‌ها و مراتع حائز زمین‌های مستعد زارع و دام داری هست. وجود یادبود ها تاریخی و بهستانی فراوان دراین ناحیه پرتو از دیرینگی تاریخی این منطقه دارد. این منطقه از تاریخ و قدمتی دیرینه بر خوردار بوده و یادگارها ارزنده تاریخی سراسر آن را فرا گرفته هست. یادگارها «گورگبران» و «قلعه کرودیت» وقلعه جولیان و قلعهٔ پشت قلعه از آنگونه این یادگارها می‌باشند و اهمیت تاریخی و دیرینگی آن را اثر می‌دهند. دریاچه‌های دوقلو ی سیاه گاو نیز ساکنونه افراد زیادی را جذب می‌کند این جاذبه توریسم در ایران بی نظیر هست.

ویژگی ها

پنل پیغامک مادام زندگی ( life time )

فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید

ارسال سریع پیغامک به بلک لیست

"<yoastmark

ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

دارای سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیک و عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی

پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

بانک شماره موبایل دانمی به حادثه اول آبدانان

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آبدانان

ارسال پیغامک کوتاهی تبلیغاتی آبدانان

حمایت ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آبدانان

ارسال پیغامک به شماره های بلک لیست آبدانان

ارسال سن و جنسیت در آبدانان

نمایندگی پنل اس ام اس در آبدانان

 

پنل اس ام اس تبلیغاتی فارس و شیراز ، آبدانان طاها اس ام اس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید