پنل اس ام اس مدارس

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

در گذشته برای ارتباط با اولیا دانش آموزان لازم بود که تلفنی با آن ها تماس حاصل کرد که این شیوه زمان زیادی را صرف خود می کرد. همچنین تماس تلفنی هزینه هایی را برای مدرسه در پی داشت.

همچنین برای دعوت از اولیا دانش آموزان برای حضور در مدرسه نیازمند صرف وقت جهت تایپ و پرینت دعوت نامه بود. علاوه بر هزینه و زمانی که صرف می شد بسیاری از دانش آموزان فراموش می کردند که دعوت نامه را به اولیا خود تحویل بدهند.

امروزه بسیاری از مدارس و موسسات با استفاده از سامانه پیامک هزینه های خود را کاهش داده و در وقت خود صرفه جویی می کنند. با استفاده از سامانه پیامک در هر زمان از شبانه روز که نیاز باشد می توانید به اولیا دانش آموزان پیامک ارسال کنید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، با استفاده از سامانه پیامک می توانید با همکاران مدرسه نیز در ارتباط  باشید و یا اولیا نیز برای جویا شدن از وضعیت تحصیلی فرزند خود نیازی نیست در مدرسه حضور پیدا کنند. زیرا این امکان وجود دارد که وضعیت تحصیلی دانش آموز به صورت ماهانه به اولیا ارسال شود.

با توجه به قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی حتی به شماره های مسدود شده (بلک لیست) با استفاده از خط خدماتی رایگان مطعمن باشید که پیامک شما را تمامی مخاطبین دریافت می کنند.

در ادامه امکاناتی که سامانه پیامک طاها اس ام اس برای مدارس دارد را بررسی می کنیم.

کاربرد سامانه پیامک طاها اس ام اس برای مدارس

  • امکان اطلاع رسانی های مهم از جمله تعطیلی کلاس ها، شروع امتحانات و … به اولیا دانش آموزان و معلمان (ارسال پیامک حتی به شماره های مسدود شده)

بعضی اوقات ممکن است پیش بیاد که معلم نتواند به مدرسه بیاید و یا به هر دلیلی در برنامه درسی تغییراتی ایجاد شود. در این مواقع مدرسه می تواند این تغییرات را به راحتی به والدین اطلاع دهد. مدرسه ای که از پنل اس ام اس مدارس برای اطلاع رسانی استفاده می کند، از آشفتگی برنامه دانش آموزان و نارضایتی خانواده ها جلوگیری می کند. همچنین زمانی که به دلیل شرایط جوی مدرسه تعطیل می باشد، می توانید به اولیا با استفاده از پیامک اطلاع دهید. این کار باعث می شود که دیگر آن ها سردرگم نباشند و مرتب با مدرسه تماس نگیرند.

با سلام خدمت اولیا گرامی شروع امتحانات دانش آموزان از تاریخ…………. می باشد. مدیریت دبیرستان دکتر حسابی

  • قابلیت برگزاری نظرسنجی، مسابقات و قرعه کشی برای  معلمان و اولیا دانش آموزان

یکی از مواردی که با استفاده از پیامک به راحتی قابل اجرا است، با طراحی یک نظرسنجی پیامکی از دانش آموزان و اولیا بخواهید که به معلم مرود نظر شما امتیاز بدهند.

آیا از کلاس های فوق برنامه مدرسه …… راضی هستید؟ارسال عدد ۱ بلی.ارسال عدد ۲ خیر

  • امکان ارسال نمرات و وضعیت تحصیلی دانش آموزان به اولیا

این امکان وجود دارد که غیبت و یا تاخیر دانش آموزان را به اولیا با استفاده از سامانه پیامیک اطلاع دهید. همچنین کارنامه و یا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را به اولیا پیامک کنید.

اولیا محترم دانش آموز………………. نمره میانترم درس ریاضی فرزند شما ۱۸ می باشد.باآروزی موفقیت مدیریت دبیرستان…….

  • ارسال پیام دعوت نامه برای حضور در مدرسه به اولیا دانش آموزان (به گونه ای که برای هر فرد با نام خود پیامک به صورت خودکار ارسال شود.)

قبلا برای جلسه اولیا و مربیان به دانش آموزان دعوت نامه هایی داده می شود تا به دست اولیا برسانند. بعضی از دانش آموزان شیطنت کرده و نامه را به اولیا خود تحویل نمی دادند و یا فراموش می کردند. اما با استفاده از پنل پیامکی شما مدیر محترم می توانید به راحتی اطلاعیه جلسه اولیا و مربیان را به دست اولیا برسانید.

ولی محترم دانش آموزان ……. از شما دعوت به عمل می آید در جلسه اولیا و مربیان در تاریخ ….. حضور به هم رسانید.مدیریت مدسه …..

  • امکان ایجاد دفترچه تلفن برای هر کلاس به صورت جداگانه و ارسال پیامک به آن ها

اولیا محترم دانش آموزان کلاس سوم ریاضی، فردا کلاس جبرانی ریاضی تشکیل نمی شود.مدیریت دبیرستان….

  • امکان ارسال پیامک به صورت دوره ای و و خودکار در تاریخ های مشخص شده(هر ماه، هر سال و …)

یکی از مواردی که به راحتی با ارسال پیامک رفع و رجوع میشود، شهریه است. شما می توانید با استفاده از پیامک مهلت پرداخت، باقی مانده شهریه، هزینه سرویس و … را به اطلاع خانواده برسانید.

زمان پرداخت اقساط کلاس های فوق برنامه فرا رسیده است

  • امکان برگزاری مسابقه و قرعه کشی

آیا می دانید رتبه مدرسه از نظر سطح علمی…… در سطح استان چندم است؟مدرسه….

  •  استفاده از امکان منشی پیامکی (دانش آموزان می توانند با ارسال کلمه ای،متن خاصی را دریافت کنند.)

با ارسال کلمه شروع امتحانات، سامانه پاسخ دهد: شروع امتحانات از تاریخ…. تا ….. می باشد.

علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شد، امکاناتی مانند ارسال پیامک تبریک تولد دانش آموزان به صورت خودکار،ارسال پیامک وضعیت حضور و غیاب دانش آموزان به اولیا و … نیز در سامانه پیامک طاها اس ام اس وجود دارد.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

با استفاده از پنل پیام کوتاه طاها اس ام اس و امکاتناتی نظیر ارسال منطقه ای و محلی ،ارسال از روی نقشه و  ارسال کد پستی  شما می توانید در منطقه و یا محله خود پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموز ارسال کنید. همچنین با قابلیت ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت می توانید ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

ویژگی های متمایز سامانه پیامکی طاها اس ام اس

  • دریافت شارژ هدیه
  • پایین ترین تعرفه پیامک در کشور
  • امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود شده (بلک لیست) با استفاده ازخط خدماتی رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • محیط کاربری آسان و فارسی
  • خط اختصاصی رایگان جهت دریافت و ارسال پیامک
  • مشاوره و راهنمایی رایگان جهت نگارش متن پیامک، زمان ارسال و …
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید