ویژگی های وب سرویس ارسال سریع

ویژگی های وب سرویس ارسال سریع

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

خصوصیت های اینترنت خدمت ارسال پرسرعت

 

ویژگی های وب سرویس ارسال سریع

 

دانستن خصوصیت های اینترنت خدمت ارسال سرعت بالا با دقت به عوارض متفاوت به کارگیری ازین ماژول می‌تواند اثرات مستقیمی بر برنامه های برنامه نویسان داشته باشد .

اینترنت خدمت ارسال پر سرعت اس ام اس قسمتی از ماژول های خدماتی و سرعت بالا اینترنت سرویسی سامانه ارسال

ویژگی های وب سرویس ارسال سریع
ویژگی های وب سرویس ارسال سریع

پیام کوتاه میباشد . دو بخش ارسال اس ام اس احراز نام‌و‌نشان ( VERIFICATION CODE ) و ارسال نوشته به همراه قالب ( ULTRA FAST ) در اینترنت خدمت ارسال سرعت بالا به دلیل پر سرعت و به کارگیری از خط خدماتی شده ۳۰۰۰۷۷ بخشی از پر کاربرد ترین ماژول های RESTFUL است . ولی همین ماژول دارنده خصوصیت های است که در‌حالتی که ندانید عملا استعمال از آن را بی اثر و یا این که دشوار می نماید .

خصوصیت های اینترنت خدمت ارسال سرعت بالا :

تعداد التماس :

دو خدمت مو جود در اینترنت خدمت ارسال پر سرعت بخشی از پر سرعت ترین خدمت های اینترنت میباشند و محدودیت ارسال التماس برای آن موجود هست . در هر ثانیه نمیتوان بیشتراز تعدادی روستا هزار خواهش ارسال نمود . در غیراین صورت التماس های شما به منزله هجوم تلقی شده و IP متقاضی از سمت ما بلاک خواهد شد .

تعداد کاراکتر :

ماژول ارسال نوشته به همراه قالب برای ارسال نوشته های اثبات و با تعداد متغییر های مشخص و معلوم مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . هر قالب منحصر بوده و باید دارنده دستکم یک متغییر باشد . میزان هر متغییر نمی تواند بیشتراز ۳۰ کاراکتر باشد .

تعداد گیرندگان :

تعداد اشخاص گیرنده در هر کدام از ارسال اس ام اسهای احراز نام‌و‌نشان و پیامک‌های ارسال نوشته به همراه قالب منحصرا یک نفر است . با اعتنا به گونه ارسال نوشته های احراز نام‌و‌نشان معین است که گیرنده صرفا بایستی یک شماره باشد البته در ارسال نوشته به همراه قالب با اعتنا به این که می توان در نوشته متغییر تعریف نمود و با وسیله همین متغییر , نوشته به صورت مخصوص ارسال می شود , فقط یک شماره گوشی برای گیرنده وارد می شود .

چنانچه تعداد خواهش های ارسال شما در مسافت کم فراوان بالا باشد و یا این که نوشته های طولانی داشته باشید یا این که چه بسا در صورتیکه قصد ارسال پیام کوتاه گروهی را داشته باشید و اخذ اس ام اس به وسیله گیرنده لازم باشد , می‌توانید از سامانه پیام کوتاه سپید استعمال نمائید .

 

ویژگی های وب سرویس ارسال سریع

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید