متن تبلیغاتی افتتاحیه فروشگاه پوشاک

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

متن تبلیغاتی افتتاحیه فروشگاه پوشاک

متن تبلیغاتی افتتاحیه فروشگاه پوشاک
متن تبلیغاتی افتتاحیه فروشگاه پوشاک

• در افتتاحیه فروشگاه پوشاک ؛ همراه ما باشید. افتتاحیه بزرگ ما از (نام برند) در یک نمایشگاه داخلی کاملاً جدید و توسعه یافته. در روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) از این مهمانی با پذیرایی و جوایز ارزنده لذت ببرید.

• از فروشگاه و انتخاب جدید ما بازدید کنید! (نام فروشگاه) در شعبه ای جدید افتتاح شده است. با ما در یک افتتاحیه بزرگ همراه باشید در روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) از ۴۰٪ تخفیف ویژه افتتاحیه لذت ببرید.

• ما مفتخریم که به شما اطلاع دهیم که سرانجام به مکان جدیدی نقل مکان کردیم و همه آماده هستیم تا فروشگاه خود را در اینجا [آدرس] بازگشایی کنیم. ما صمیمانه از شما دعوت می کنیم که در مهمانی کوچک خود که برگزار کرده ایم ، در روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان)شرکت کنید

• افتتاح یک بوتیک همیشه آرزوی من بوده است و امروز مفتخرم که اعلام کنم بالاخره بوتیک خود را افتتاح خواهم کرد. دوست دارم شما هم در روز افتتاحیه بوتیک من حضور داشته باشید. لطفاً روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) در [محل] حضور داشته باشید.

• از روزی که تصمیم گرفتم بوتیک خود را شروع کنم شما بخشی از سفر من بوده اید. سرانجام ، روزی فرا رسید که من بوتیک خود را افتتاح کنم. لطفاً در روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) در [محل برگزاری] بخشی از افتتاحیه بزرگ من باشید.

• بسیار خرسندم که اعلام کنم هفته آینده بوتیک من افتتاح خواهد شد. لطفاً در این مراسم همراه با خانواده خود در [محل] حضور داشته باشید. پذیرایی و مسابقه و سرگرمی در روز افتتاحیه انجام خواهد شد زمان:روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان)

افتتاحیه فروشگاه (نام فروشگاه) در روز (روزهای هفته) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) به آدرس (آدرس) برگزار می شود با افتخار از شما دعوت می گردد با حضور خود در مراسم از 30 درصد تخفیف ویژه افتتاحبه بهره مند شوید

لینک ثبت نام : آی پی پنل ، سه صفر98 ، 50c

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید