مزیت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه (2)

خرید پنل پیامکی از طاها اسمس

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

مزیت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه (2)

1.برای ساکنان نواحی دور و اطراف پیامک ارسال فرمایید!

اولی کاری که می بایست به‌عنوان مدیر کلینیک تازه احداث شده انجام دهید، معرفی مجموعه به بخش های اطراف میباشد. با ماژول پیامک سامانۀ ارسال اس ام اس میتوانید پیامک معرفی و استارت کار را در سطحی گسترده و با هزینۀ پایین برای ساکنان نزدیک به کلینیک و دور و اطراف آن ارسال فرمائید.

از جملهً حدود یک ماه پیش بود که برای اینجانب و چندین همکارانم پیامک پایین ارسال شد :

آزمایشگاه تندرست با تیمی از شایسته ترین متخصصان و طرف قرارداد با مجموع بیمه‌ها در همسایگی شما آغاز به فعالیت کرد

بدون‌شک مدیریت این آزمایشگاه با ابزار ارسال ناحیه‌ای این پیامک را فرستاد، که اینجانب و چندتا از سایر همیاران آن را دریافت کردیم. طرف قرارداد بودن با همۀ بیمه‌ها دیگر مزیت این کلینیک تازه تاسیس بود که سبب ساز شد برای چکاب هر ساله خصوصی به آنجا بزنیم.

2.به راحتی آب خوردن به بیماران وقت بدهید!

ماژول نوبت‌دهی یک کدام از کاربردی‌ترین ابزارهای پنل پیامکی برای آزمایشگاه ها میباشد. قطعاً تابه‌هم اکنون متوجه شدید که صدای تلفن و نوبت‌دهی مکرر منشی چقدر آزاردهنده میباشد. برای رفع این نقص‌، ماژول نوبت‌دهی را پیاده سازی کردیم و کافیست تا آزمایشگاهتان یک سامانه منحصر به فرد داشته باشد و از مراجعانش بخواهد تا با ارسال عددی مشخص و معلوم وقت خود را رزرو نمایند.

شاید مشکل همکار اینجانب مزیت ماژول نوبت‌دهی را برایتان روشن‌تر نماید. چندین وقت پیش همکارم سونوگرافی کلیه داشت البته هر آزمایشگاهی رفت، مسئول پذیرش واکنش خوبی نداشت و در میان ده-دوازده نفر هم در نوبت بودند. از طرفی سونوگرافی، آزمایشی زمان بر میباشد و هر مریض دربین 10 تا 20 دقیقه زمان لازم دارد، در نتیجه معطلی برای اجرا این آزمایش زیاد میباشد. تا اینکه با کلینیکی در حوالی دفتر کار آشنا شدیم که برای دریافت کردن وقت، شماره سامانه‌ای را به ما بخشید و اعلام‌کرد عدد 1 را ارسال کنیم. سامانه در کمتر از یک دقیقه به پیامک ما پاسخ بخشید

وقت آزمایش سونوگرافی کلیه شما برای ساعت 17 سه‌شنبه تنظیم شد. دفترچه بیمه همراه خود داشته باشید
برای سرعت و نظم بیشتر در نوبت‌دادن، شایسته ترین کار فعال کردن ماژول نوبت‌دهی‌ میباشد تا از بیماران بخواهید برای دریافت وقت عدد مشخصی را بفرستند. با ارسال این عدد، وقت مخصوص هر بیمار به وسیله سیستم ارسال می گردد و سیستم به‌شکل اتوماتیک پرش دارد تا برای نفر بعدی که عدد را فرستاد، بیست دقیقه دیگر وقت ‌دهد. این ابزار امکان تعریف تعداد نفرات را دارااست و در شکل کامل شدن گنجایش با ارسال پیامک \”نوبت‌دهی کامل شدن گردیده است\” مریض را با خبر ‌نماید. همین سیستم در صورت پیشامد هر مشکلی برای مجموعه قادر است با ارسال پیام، وقت مریض را لغو نماید.

3. به کل پزشکان شهر اس ام اس بفرستید!

هر آزمایشگاه‌ با تعدادی از داروخانه‌ها، پزشکان و دندانپزشکان همکاری می‌نماید. بخش اعظمی از مطب‌ها نیز با آزمایشگاه‌های متعدد قرارداد کاری دارند تا بهترین سرویس ها را ارائه دهند و از بیمار وقت کمتری بگیرند. هم اکنون آزمایشگاه تازه‌تاسیس برای آغاز همکاری با پزشکان به ماژول ارسال پیامک برای مشاغل خاص نیاز داراست.

پنل پیامکی آزمایشگاه این قابلیت را به شما میدهد تا به بانک شماره مشاغل دسترسی داشته باشید و بتوانید برای صنف گزینه نظرتان با هزینه‌ای مطلوب پیامک ارسال فرمایید. این طرز بازاریابی را با ایمیل مارکتینگ هم می‌توان دنبال کرد اما معمولاً بیش تر از نیمی از ایمیل‌ها خوانده نمیشود، در شرایطی‌که که 98% از پیامک‌های ارسالی خوانده میشوند.

8 مزیت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه (2)

4.ابزار پیام متناظر برای یاد‌آوری!

ارسال پیامک متناظر یکی‌از دیگر از کاربردی‌ترین ماژول‌های آزمایشگاه میباشد تا بتواند برای هر مریض پیام‌هایی را به طور زماندار و با متن‌های مختلف ارسال نماید. یاداوری زمان آزمایش، تذکر چکاب ماهانه یا این که هر ساله، یاد‌آوری نکات اصلی قبل مراجعه برای بیماران به‌ویژه بیماران خاص از سرویس ها اصلی هر کلینیک میباشد که با ابزار پیامک متناظر رسیدگی به آن هزینه زیادی نمی خواهد و سریع اجرا شود.

از جملهً پیام‌ زیر را  لحاظ بفرمایید، این پیام قادر است به طور همزمان با ده پیام گوناگون دیگر و برای اشخاص متفاوت هم زمان ارسال گردد. فقط کافیست تا پیامک‌های موردنظرتان را بعداز تایپ کردن مبنی بر با نمونۀ موجود در سایت به طور فایل اکسل یا این که متنی بارگزاری کرده و برای بیماران ارسال فرمائید.

آقای عباسی برای آزمایش UTB لطفا قبل از 8 ساعت قبل از آزمایش از خوردن مواد غذایی و آنتی بیوتیک اجتناب بفرمایید

بیماران با این یاداوری نه تنها احساس خوب ،توجه و رضایت از طرف مجموعه را حس خواهند کرد، بلکه نسبت به تندرست خویش نیز حساس‌خیس میگردند.

5.اگاهی‌رسانی درباره آزمایش‌های خاص

می دانید که برخی از آزمایش‌ها مخصوص سن و یا جنس خاصی میباشد. به عنوان مثال بانوان بالای 40 سال می بایست نسبت به بروز سرطان سینه حساس باشند، یا این که زنان و مردانی که در فضای لبریز استرس درگیر فعالیت میباشند، می بایست مراقب سالم قلبشان باشند و مسلماً بعداز 50 سالگی آزمایش التهاب عروق و آزمایش تندرست قلب بدهند. یا این که مثلاً به آزمایش ژنتیک زوج‌های جوان تصور کنید که در بدو شروع زندگی می بایست حتما صورت بپذیرد.

درحال حاضر در حالتی که آزمایشگاه بخواهد اعمال این آزمایش‌ها را به شهروندان اطلاع‌رسانی نماید، چه راهی را توصیه می‌دهید؟ ماژول ارسال پیام با \”فیلتر سن و جنس\” برای همین نیاز پیاده سازی گردیده است تا اعمال آزمایش‌های مربوطه را برای همان دسته ارسال نماید. از جمله ارسال پیامک‌های ذیل را در نظر بگیرید:

زوج‌های جوان برای آزمایش ژنتیک خود میتوانند روزهای زوج از ساعت 8 تا 12 به کلینیک سالم مراجعه نمایند
آزمایش ماموگرافی روزهای زوج از ساعت 14 تا 20 در آزمایشگاه سالم اجرا میشود
در پنل پیامک برای آزمایشگاه با دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و اجرای فیلتر سن و جنس، این سبک اس ام اس‌ها با هزینه پایین ارسال میگردد.

6.اطلاع رسانی های مهم و انبوه!

اکنون که ماژو‌ل‌های کاربردی پنل پیامک برای آزمایشگاه را می شناسید، بایستی سراغ اطلاع رسانی بروید. برای اطلاع‌رسانی از روش پنل پیامک آزمایشگاه ها هم میتوانید از بانک شماره‌ها به کار گیری کرد و هم بانک شمارۀ مشتریانتان داشته باشید.

به عنوان مثالً در‌صورتی‌که امکانات بهتر و یا این که قابلیت اجرا آزمایش جدیدی به کلینیک اضافه گردد، بهترین طرز اعلام آن اطلاع‌رسانی با ارسال پیامک انبوه میباشد. این پیام‌ها در واقع اطلاع‌رسانی به شهروندان میباشد و شما با ماژول‌های گوناگون پنل پیامکی آزمایشگاه‌ ها میتوانید آن را برای دسته‌های متفاوت ارسال فرمائید. مثال‌های پایین برای مثال پیام‌هایی میباشد که با ماژول ارسال انبوه برای شهروندان فرستاده می گردد:

شهروندان عزیز قابلیت اجرا آزمایش ویروس کرونا در آزمایشگاه سالم ایفا میگردد
پزشکان محترم قابلیت انجام آزمایش CBC برای بررسی فاکتورهای خونی در کلینیک سالم انجام می شود

7.نوبت خبرنامه میباشد!

پس از به کار گیری از ماژول‌های متعدد و تبدیل شدن کلینیک به یک مجموعۀ معتبر، هم اکنون دیگر بیمارانی از سنین متعدد به آزمایشگاه مراجعه می‌نمایند. در‌این مرحله بهترین توصیه برای مدیریت خوب تر مجموعه به کار گیری از روزنامه پیامکی میباشد. مجله یک کدام از ابزارهای پنل پیامک آزمایشگاه میباشد که نیاز به دفترچه تلفن و مراجعانی دارد که مشتاق شنیدن خبر ها و اطلاعات مربوطه باشند و در خبر نامه عضو شوند. برای خبرنامۀ پیامکی شما می توانید از بیماران بخواهید که با ارسال عدد 1 در خبر نامه پیامکی عضو شوند تا پیام‌هایی مانند:

قوانین بیمه از ماه آتی برای بازنشتگان تغییر خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در پیوند پایین بخوانید
نشانی آزمایشگاه سالم تغییر کرد و از خیابان یازدهم به نبش خیابان 16 منتقل شد
تعرفه‌های آزمایش بدون دفترچه بیمه از ماه بعدی تغییر خواهد کرد

از روش پنل پیامکی برایشان در کوتاه‌ترین فرصت ممکن ارسال خواهد شد.

8.نظرسنجی آزمایشگاه و نیروی کار

نظر سنجی از مراجعان آزمایشگاه برای سرویس‌رسانی عالی، رضایت آنان از نیروی کار و بهداشت فضای آزمایشگاه برای بخش اعظمی از مدیران اهمیت ویژه دارااست.

نظرسنجی از روش پنل پیامکی برای آزمایشگاه به راحتی انجام می شود و یک کدام از ماژول‌های کاربردی پنل میباشد که پس از دریافت جواب مخاطبان گزارش دقیقی را ارائه می دهد. یادتان باشد برای نظرسنجی می بایست مسلماً خط منحصر به فرد داشته باشید که قابلیت اخذ پیامک مخاطبان را داشته باشد.

آنچه می بایست در هنگام خرید پنل پیامک بدانید!

درصورتی که می خواهید بهترین پنل پیامک آزمایشگاه را داشته باشید، می بایست به فاکتورهایی مانند دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جامع، پشتیبانی فنی، قابلیت و امکان ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات، داشتن خط منحصر برای اخذ پیام مشتری و مورد ها مشابه دقت نمایید. همه این معیارها در طاها اس ام اس پوشش داده شد‌ه‌است.

درضمن همه ابزارها و نحوۀ کار با پنل پیامکی آزمایشگاه به وسیله کارشناسان ما آموزش داده می گردد، پس دیگر جای نگرانی دربارۀ نحوۀ فعالیت با پنل وجود ندارد.

آخرین صحبت

با دنیایی که به‌سرعت در حالا توسعه میباشد و زمان کمی که هرمورد از ما داریم، به کار گیری از پنل پیامک آزمایشگاه ضروری میباشد. با پنل پیامک آزمایشگاه به راحتی می‌توان به بیماران وقت اعطا کرد و یا این که به آنان ذکر کرد برای تحویل گرفتن پاسخ آزمایش مراجعه نمایند. از طرفی برخی یاد آوری‌های پزشکی، چکابهای ماهانه و هر ساله، خبرهای مرتبط با بیمه و موارد شبیه دیگر نیاز به هزینه زیادی ندارد.

برای مطالعه شماره قبلی این مقاله بر متن زیر کلیک کنید

8 مزیت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه (1)

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید