وب سرویس طاها اس ام اس چیست؟

وب سرویس طاها اس ام اس به شما اجازه می دهد تا با استفاده از چند خط کدنویسی، وب سایت یا نرم افزار مورد نظر خود را به سامانۀ طاها اس ام اس متصل کنید. به این ترتیب دیگر برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک های خود، نیازی به ورود به سامانه  ندارید، بلکه می توانید همۀ کارهای مربوط به پیامک خود را از پنل وب سایت خود انجام دهید.طاها اس ام اس جهت تسهیل امور اداری کاربران خود اقدام به راه اندازی وب سرویس های مختلفی کرده است، که به شرح زیر هستند:

  •  ارسال پیامک
  • دریافت پیامک
  • کاربران
  • شماره تماس ها
  • تیکت ها
  • انتقال ترافیک
وب سرویس

چرا از وب سرویس استفاده می کنیم؟

وب سرویس به شما این امکان را می دهد تا با کاربران و مشتریان وب سایت یا نرم افزار خود ارتباطی هوشمند و دو طرفه برقرار کنید. به این ترتیب، سیستم شما بر اساس نیازتان می تواند از طریق سامانه، اقدام به ارسال پیامک کند، پیامک های دریافتی را از سامانه تحویل بگیرد و نمایش دهد، آنها را تحلیل کند یا حتی به مدیریت پیامک های قبلی بپردازد. این کار از هدر رفتن زمان کاری شما جلوگیری می کند و سامانۀ پیامک را بهتر در دسترس شما قرار می دهد.

پلاگین و افزونه های پیامکی

می‌خواهید سامانه پیامک را به وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و از امکاناتی مثل خبرنامه پیامکی، تائید شماره موبایل با کد فعالسازی، اطلاع‌رسانی اتوماتیک پیامکی و … بهره‌مند شوید؟ تیم طاها اس‌ام‌اس برای راحتی شما اقدام به توسعه پلاگین پیامک، افزونه و ماژول‌های جامعی برای تمام سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) محبوب و open-source کرده است تا با نصب افزونه پیامک، پنل اس ام اس را به سایتتان متصل کنید.

 

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید