پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

پنل پیامکی نیازپرداز ابزاری سودمند و متنوع برای مربیان رانندگی و آموزشگاه های رانندگی می باشد

با توجه به اینکه فصل امتحانات کم کم به آخر خود نزدیک می شود،

بسیاری از دختران و پسران جوان چشم انتظار شروع فصل تعطیلات مدرسه و تابستان هستند

 

تا بعد از اتمام آن مجددا تحصیل خود را ادامه داده یا سر کار بروند. برای بسیاری از نوجوانان این دوره، استقلال و برخی اوقات ماجراجویی، مزیت استفاده از ماشین شخصی را هم به همراه دارد و درنتیجه، بسیاری دوست دارند امتحان گواهینامه را از سر بگذرانند تا وقتی که فارغ التحصیل می شوند گواهینامه رانندگی شان را هم در جیب داشته باشند. پس تعجبی ندارد که در فصل بهار سر مربیان آموزش رانندگی شلوغ باشد.

پنل اس ام اس ابزاری ساده و متنوع  است که نه تنها برای مدیریت کاراموزان کنونی طی این دوره شلوغ مفید است بلکه همچنین می توان با استفاده از آن به پر کردن جدول زمانی ماه های آینده آموزشگاه پرداخت. بنابراین مربیان آموزش رانندگی و آموزشگاه های رانندگی چگونه می توانند بیشترین استفاده را از بازاریابی اس ام اسی ببرند؟ درهمین راستا ادامه پنج روش را نام می بریم.

پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی
پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

 

 

 

 

 

 

 

1-مدیریت درس های رانندگی با استفاده از بازاریابی اس ام اسی

جوانانی که درصدد فرا گرفتن رانندگی می‌باشند زیرفشار شدیدی قرار

دارا هستند . آن‌ها از یک طرف بایستی به درس و مشق خویش برسند و از

سوی دیگر , دریافت گواهینامه فعالیت معمولی ای

نیست . برای آندسته از اشخاصی که

در سالیان انتها نوجوانی خویش بسر میبرند , رزرواسیون

جا در کلاس های یادگرفتن رانندگی فعالیت راحتی است , ولی به خاطر آوردن آن ایراد است . هر چند برای آندسته از اشخاصی که تایم ِ یکسانی را درطول روز یکسانی به صورت آراسته برای فراگرفتن رانندگی رزرو کرده اند خلل چندانی صورت نمی دهد , ولی سایرینی که جدول وقتی پیچیده تری دارا هستند ; برای مثال اشخاصی که کارایی می نمایند درس و مشق خویش را با فعالیت پاره وقت گونه نمایند تا گواهینامه رانندگی شان را نیز بگیرند , تایم ها فراوان اختلال تری را پیش رو خواهند داشت . درهر حالا , بازاریابی اس ام اسی روشی خوب برای اطمینان یافتن از آنست که کارآموزان زمان ظریف درس بعدی را بدانند , همچنین می توان سرویس ها به مشتری را بهبود بخشید و نرخ شرکت کردن در کلاس های یادگرفتن رانندگی هم ارتقا پیدا می نماید .

2 – ارسال نکات ِرانندگی با به کارگیری از پیامک

از سایر کاربردهای خوب بازاریابی اس ام اسی , اشتراک گذاری پیشنهاد ها و نکاتِ مرتبط با امتحان رانندگی است . به عنوان مثال می توان یک یا این که دو توشه در هفته از این قابلیت و امکان منفعت گیری کرد یا این که حتی‌در هفته های منتهی به امتحان پند رانندگی به دفعات بیشتر نسبت به صادر کردن پیام کوتاه های نکات و پیشنهاد ها مبادرت کرد . می شود نکات کوتاه و رک و پوست کنده ای که با گنجایش 459 کاراکتری پیام کوتاه های دوستدار استفاده کننده انطباق داشته باشد را فرستاد , این پیامک ها را فارغ از نیاز به اتصال به وب می شود خواند و چه بسا واجب نیز نیست که کاراموز نرم افزار پیام رسانی را ترک نماید .

3 – بازاریابی اس ام اسی برای نطرسنجی از مشتریان

آنچیزیکه درنهایت مقیاس سنجش میزان موفقیت یک مربی فراگیری رانندگی

یا این که آموزشگاهی از این دست به حساب آورده می شود نرخ قبولی هاست .

البته صرف حیث از این مسله , می بایست در عالم امروزی

روز جاری از میزان رضایتی که کاراموزان نسبت به زمان های

برگزار شده به وسیله شما دارا هستند هم اطمینان نتایج فرمایید .

درین در میان بازاریابی اس ام اسی یکی‌از روش های خوب برای

اطمینان یافتن از میزان خشنودی مشتریان است . پباده سازی کردن و

انجام نظرسنجی بی آلایش اس ام اسی ای که در آن از کاراموزان

سوالهای معمولی ای را بپرسید و بخواهید بر مبنای منزلت بندی عددی آن‌ها‌را پاسخ بدهند دوچندان راحت است . برای مثال , یک کدام از سوالاتی که در قالب پیام این نظرسنجی می توان مطرح ساخت آنست که ( برمبنای 1 تا 5 بگویید به لحاظ شما کارایی مربی از لحاظ به کار گیری از تصاویر و انواع برای امداد به درک ِ درس های داده شده در چه سطحی قرار داشته است؟ ( دیگرسوال مهمی که می توان پرسید آنست که ( در صورتیکه بخواهید همین مربی را به دوستان عزیز خویش سفارش نمائید چه نمره ای به او می دهید؟ ( . اما صراحت دارد که در‌این قبیل نظرسنجی ها نمیشود سوالهای مفصل یا این که پایان گشوده پرسید , ولی میتوانید تحت عنوان حسن ختام از جواب دهنده بخواهید که هرچیز دیگری که به نظرش دارای اهمیت است را به اطلاع برساند , براین اساس در شرایطی که نکته ای باشد که ضمنا سوال های بدان اشاره نشده باشد بوسیله او ذکر خواهد شد .

4 – کدهای کوتاه اس ام اسی برای پیشنهادات ویژه

صراحت دارد که پرداختن به کارها مرتبط با داوطلبان دریافت گواهینامه

که نزد شما نام نویسی کرده اند خویش وظیفه بزرگی است , البته به کارگیری

مفیدتری از بازاریابی اس ام اسی می توان کرد و آن جذب مشتریان تازه می‌باشد .

اگرچه ضوابط حاکم بر به کارگیری از بازاریابی اس ام اسی بدان معناست که

نمی توانید به صورت بدون واسطه با اشخاص تماس حاصل نمایید ولی

اشکالی ندارد از مشتریان دعوت فرمایید تا از روش پیامک با شما تماس بگیرند

همان طور که از روش گوشی تلفن یا این که آدرس اینترنتی ممکن بود

تماس بگیرند . مزیت پیامک در قیاس با بقیه کانال های ارتباطی راحتی مطلق به کار گیری از آنست . برای انکه اگهی ای را جهت اموزشگاه رانندگی خویش صحیح نمائید کافی است تماس فراخوان به عملی را درنظر بگیرید که طی آن مشتریان نو ترغیب شوند با اس ام اس تک کلمه و واژه ای که به شماره ای 5 رقمی ارسال می شود با شما تماس بگیرند , برای مثال پیامی به‌این شرح ( همین حال حاضر 10 نشست یادگرفتن را رزرو کرده و 2 ساعت یادگرفتن رایگان کادو بگیرید . جهت نام نویسی واژه رانندگی را به 87007 ارسال فرمایید ( . یکی‌از رویه های ایده ال چهت نیل به کاراموزان تازه به کارگیری از مخلوط کدکوتاه . /کلمه دارای اهمیت پیام کوتاه است که برای اطلاع رسانی های چاپی , اطلاع رسانی های تلویزیونی و رادیویی و چه بسا کمپین های آنلاین فراوان ایده آل می‌کند .

5-جنبه انسانی

برخی اوقات، کلید اصلی موفقیت یک کسب وکار به جنبه انسانی آن

وابسته است. و در بخشی که چنین پیوند عمیقی را با امید و آرزوهای کارآموزان جوان

دارد، و نتیجه نهایی ای که از آزمون رانندگی بدست می آید بر آینده مشتریان شما تاثیر خواهد داشت، خوب است جنبه انسانی ماجرا را هم مورد توجه قرار بدهید تا تفاوت ایجاد شود. مثلا نوشتن جمله ای ساده مثل “امیدواریم در آزمون فردای خود موفق باشید” تاثیر واقعا خوبی بر روی کاراموزان به جا خواهد گذاشت، حتی درصورتیکه کاراموز شما را در مقر امتحان رانندگی از نزدیک ببیند. حرکتهای ساده ای از این قبیل حاکی از آنست که توجه شما نسبت به مشتریانتان فراتر از تماش چهره به چهره است. به منظور توسعه این ارتباط مثلا می توان از اشتراک گذاری لینکی به صفحه ای استفاده کرد که در آن نکات مربوط به آخرین ساعات قبل از گذراندن تست رانندگی نوشته شده است، و یک یا دو روز قبل از چنین رویداد مهمی ارسال می شود. فکر کنید و ببینید چه کار مفیدی می توانید انجام دهید و به راننده کاراموز خود اطمینان بدهید که تست را از سربگذارند، این مسله را در قالب استراتژی بازاریابی اس ام اسی خود جا دهید.

پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید