پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

هستان آذربایجان شرقی یکتا از هستان‌های ایران هست که در موعد حکومت پهلوی آذربایجان خاوری اسمیده می‌شد. این هستان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین فرمانروایی ناحیهٔ شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود. هستان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان وارمنستان،از سمت غرب و جنوب غرب به هستان آذربایجان غربی، از سمت شرق به فرمانروایی اردبیل و از سمت جنوب شرق به فرمانروایی زنگان اندک شده‌هست. این ایالت حائز آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ اندکهٔ فرمانروایی را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند. مساحت فرمانروایی آذربایجان شرقی ۴۵٬۴۹۱ کیلومتر مربع هست که از این جهت، یازدهمین هستان بزرگ ایران محسوب می‌شود.این هستان،یگانه ایالت ایران هست که باارمنستان هم کران هست و وانگهی نفرها ایالت کشور هست که هم با خاک اصلی جمهوری آذربایجان و هم با جمهوری خودگردان نخجوان که برون بومی متعلق به جمهوری آذربایجان هست،مرز مشترک دارد.

این هستان مکان اتصال دو سلسله کوه مهم و اصلی کوه‌های ایران، یعنی البرز و زچنانچهس هست و بلندترین نقطهٔ آن، قلهٔ کوه سهند هست. مرکز ایالت آذربایجان شرقی، کلان‌شهر تبریز هست. از شهرهای مهم و اقماری این فرمانروایی می‌توان به مراغه، مرند، اهر و متوسط اشاره کرد. آذربایجان شرقی رتبهٔ اول صادرات غیرنفتی در مملکت را دارهست. در ضمن این ایالت امن‌ترین و کم‌جرم‌ترین فرمانروایی ایران به احصاییه می‌رود.

ویژگی ها

پنل پیغامک مادام زندگی ( life time )

پرکار سازی آنی پنل؛ به محض خرید

ارسال سریع پیغامک به بلک لیست

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین
پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین

ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی

حمایت حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته بدست کارشناسان حرفه‌ای

 

پنل اس ام اس قزوین

قَزوین یکتا از شهرهای گسترش مکشوف ایران در مغرب و مرکز ایالت و شهرستان قزوین هست. این شهر در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌هست. اصل شهر قزوین متعلق به دوران ساسانیان هست که به اجازه شاپور رونق یافت. قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده‌هست و به همین انگیزه حائز اماکن و موزه‌های تاریخی زیادی می‌باشد. قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران هست و از گروه خوشنویسان سرشناس خط فارسی می‌نیرو به میرعماد قزوینی اشاره کرد. در شهر قزوین یادگارها کهنه و بهستانی گوناگونی از جملهکاروان‌سرای سعدالسلطنه، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، قصر چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (اولین خیابان ایران) قرار دارد.

قزوین به انگیزه پیمان اخذ در گلوگاه ارتباطی هستان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی (شهر صنعتی لیا و البرز) و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی پیشوا خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و چندی دانشگاه غیردولتی از موقعیت احسان برخوردار هست.

ویژگی ها

پنل پیغامک مادام زندگی ( life time )

پرکار سازی آنی پنل؛ به محض خرید

ارسال نفرد پیغامک به بلک لیست

ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

حائز مظهر اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و قزوین

طاها اس ام اس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید