کاربرد پیامک برای آژانس ها

کاربرد پیامک برای آژانس ها

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

کاربرد پیامک برای آژانس ها

کاربرد اس ام اس برای تاکسی ها

کاربرد پیامک برای آژانس ها
کاربرد پیامک برای آژانس ها

تبلیغات :

هر محله ای دست‌کم یک آژانس خدمت شبانه روزی و یا این که به عبارتی تاکسی را دارااست . درک کردن نشانی و شماره های تماس برای اشخاص یک محله حتمی است . با به کار گیری از بانک شماره تلفن همراه شهر و کدپستی و ارسال از روش نقشه , میتوانید به شماره هایی که پیش از این در‌این محدوده ها بوده اند ارسال اس ام اس نمود .

با به کار گیری از بانک شماره های صنف‌ها شهرتان پیام های کوتاه همیاری با نهاد ها و یا این که شرکت های ببندید . برای مثال می‌توانید با مدرسه ها , شرکت ها سری , دانشسرا ها و … وارد گفتمان شده و برای ایاب و ذهابشان شمارا تحت عنوان سرویس ها دهنده تعیین کنند .

رابطه با مشترکین :

پیام کوتاه بی آلایش ترین و ملموس ترین منش رابطه با مشترکینتان است . می‌توانید در به عبارتی زمان که از شما اشتراک اخذ می نمایند شماره اشتراک را برایشان ارسال فرمائید . داده ها ماشینی که التماس نموده اند , به همراه هزینه , اسم راننده , بازه زمان تقریبی تا مقصد و … را با به کار گیری از پیام کوتاه به مشترک پیام کوتاه فرمایید .

می شود برای مشترکینتان اعتبار ابتدایی در حیث بگیرید و در هر مسافرت میزان باقی‌مانده اعتبار و هزینه کسر شده را از روش اس ام اس آگهی فرمائید .

از طرفی بیشتر شدن سرویس ها نو , تخفیفات ویژه و … را به مشترکین خبر دهید .

تمام این سرویس ها به راحتی بوسیله سامانه پیام کوتاه سپید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا چه بسا چنانچه مشترکین شما اخذ پیام کوتاه خویش را مسدود نموده اند پیام شمارا اخذ نمایند .

 

کاربرد پیامک برای آژانس ها

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید