چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

تکنولوژی پیامک یک مدتی است که در دسترس است. امروزه،

بازاریاب‌ها از بازاریابی به وسیله‌ی پیام‌های متنی استفاده می‌کنند

تا توسعه پیدا کنند و در دسترس باشند. اما هنوز جا دارد تا مانند روش‌های سنتی استخدام مورد قبول شوند. اما بعضی از کارفرماها از این روش در کنار باقی روش‌ها برای استخدام افراد به شرکت خود استفاده می‌کنند.

چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟
چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

 

 

 

 

 

استخدام با ارسال اس ام اس

چگونه استخدام با پیامک را مدیریت کنیم؟

یک پیام از استخدام‌کننده ممکن است به اشخاص به صورت

ناگهانی رسول شود . در حالتی‌که مراقب نباشید ممکن است پیامتان کاندید‌های شمارا اذیت نماید یا این که به آن ها حس حزن بدهد . برای خودداری از این فرضیات , آداب کسب و فعالیت را بررسی نمایید .

از پیام‌های کوتاه استفاده کنید

آدم‌ها ممکن است سختشان باشد که پیام‌های بلند را در صفحه‌های تلفن‌های همراهشان بخوانند . در‌این مدل موردها , تماس گرفتن به آنان یا این که پست کردن این پیام‌های بلند از روش پست الکرونیکی را در حیث بگیرید . شما می بایست حدودا پیامی به کوتاهی یک توییت ( به اندازه‌ی ۱۴۰ صحبت ) بنویسید .

از تمپلیت‌ها استفاده کنید

ممکن است که پیام‌های مشابه‌ای را مکررا به کاندید‌ها ارسال نمایید . برای این که عمل را آسان‌تر فرمایید و زمان را ذخیره نمایید , از پیامک‌ های تمپلیت استعمال نمائید . اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های اندروید و آیفون موجود است که در آن ها می توانید تمپلیت‌های پیامک‌ها را صحیح نمایید .

به ظاهر پیام‌ها دقت کنید و آن‌ها را حرفه‌ای نشان دهید

پیام متنی دادن یک روش جا افتاده‌ی ارسال کردن پیام است . ولی شما بایستی ارتباطتان با کاندید‌ها را در هنگام تماس با آنها حرفه‌ای نگه دارید . از اموجی‌ها , لهجه غیر قانونی و مخفف‌ها به کار گیری نکنید . پیام‌های‌تان را بارها و بارها بخوانید تا مطمئن گردید در آن غلطی وجود نداد . گذشته از فشار دادن دکمه‌ی ارسال , مطمئن گردید که به کسی پیام می‌فرستید که قصد پست کردن پیام را داشتید .

مرتب باشید

به تیتر یک استخدام کننده , شما می باشید که یک فن را می‌سازید .

دیر انجام‌دادن مسئولیت‌ها بوسیله شما , پایانی چیزی است که می خواهید . تایید شماره‌ی تلفن‌های همراه کاندید‌ها و زمان‌های مصاحبه‌ها میتواند فعالیتی زمان‌گیر باشد . اپلیکیشن‌هایی برا تلفن همراه می‌باشند که می توانند به شما امداد نمایند که داده ها با ارزشتان را در یک جا مدیر فرمایید . آیا از نرم افزار ( ورکبل ( تحت عنوان نرم افزار پیگیری سیستم‌هایتان به کارگیری می‌کنید؟ اپلیکیشن‌های آیفون و اندرویدی ما به شما یاری مینماید که به صورت اثربخش با کاندید‌هایتان رابطه برقرار نمائید و روند‌های کاریتان را رئیس نمایید .

از چه چیز‌هایی بپرهیزیم

از نوشته , هنگامی که کاندید‌های احتمالیتان

را بیشتر از یک توشه ملاقات نکرده‌اید به کار گیری نکنید . از پیام کوتاه

پس از این‌که با آنان از یک شیوه دیگر رابطه برقرار کردید استعمال

فرمایید . کاندید‌ها را به باد ندهید!
یک اندازه زمان برای شخصی‌سازی پیام‌ها صرف نمائید . فقط

هنگامی پیام متنی دهید که نیاز است . از دادن پیام‌های متنی با حجم مضاعف

دوری کنید ( این فعالیت بی‌شخصیتی است و ممکن است که اعتبار کمپانی شما‌را حاد نماید . )
همینطور از این پیام‌ها در بیرون از ساعت کاری و یا این که روز‌های کاری بپرهیزید . کاندیدها ممکن است تامل نمایند که پرسنل کمپانی شما بیشتر از ساعت کاری کار می کنند . به علاوه ممکن است شم نمایند که به زمان و معاش فردی آنان احترام گذارده نمیشود .
و نهایی و خیر کم اهمیت‌ترین این که با به کار گیری شماره‌ی گوشی تلفن خودتان پیام ندهید . مدام از شماره‌ی کسب و کارتان به کار گیری فرمایید . همینطور میتوانید از سرویس‌هایی مانند خدمت استخدام توسط پیام‌های متنی برای استخدام به روش درست به کارگیری نمایید .

شما می توانید از ارسال پیامک در پنل پیامکی نیازپرداز برای استخدام به کارگیری نمایید . این که بدانید چه وقت و چه وقتی از آنها به کارگیری نمایید , امداد میکند . این روش میتواند بقیه‌ی روش‌های شمارا برای سهل و آسان کردن کارتان پشتیبانی نماید .

چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید