چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

چندمثال مهم از استفاده از پنل های پیامکی :

 

چند نمونه کاربردی پنل پیامکی
چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

هنگامی که در سعی برای جلب دقت جامعه انگیزه تان

میباشید , استعمال از پنل پیامکی یا این که تبلیغات از روش گوشی

راه‌حل هوشمندانه ای به حیث میرسد . با این حال اثر گذار ترین

کمپین های تبلیغاتی ترقی های چشمگیری داشته اند که نتیجه ها فعالیت آنان میتواند راهنمای شما باشد . افزون بر آن , تبلیغات از روش تلفن همراه شمارا با روش های متنوعی از تاکتیک ها و خلافیت ها در خصوص بازاریابی آشنا می نماید ; از پیشنهادات گوناگون و تخفیف های فصلی گرفته تا تشویق مشتریان به خرید و منفعت مندی از اشانتیون های متفاوت . نمی دانید از کجا آغاز کنید؟ به هفت نمونه به یادماندنی از استعمال از پنل های پیامکی نگاهی بیاندازید تا برای آغاز کمپین تبلیغاتی خودتان هدف بگیرید .

مثال شماره ی اول از کاربرد پنل های پیامکی :

با کمپین پیامکی رستوران بزرگ مک دونالد آغاز می‌کنیم .

کمپین تبلیغاتی آن ها توشه ها و بارها موفقیت را تجربه کرد و آنها همچنان

مشتاق به خرید سامانه پیامکی و به کار گیری از آن بودند و می‌باشند . یکی این کمپین های پیامکی به اسم ( سال نو میلادی خوش‌یمن ( در یک شعبه ی ایتالیایی مک دونالد برگزار شد . این رخداد به مشتریان اذن می بخشید که در هنگام سرو طعام در رستوران در قرعه کشی ویژه ای کمپانی کرده و در به عبارتی لحظه احتمال دارد موفق شوند . کلیه کد های چاپ شده روی فنجان ها یک جایزه را معین می کردند . از یک وعده غذای بدون‌پول گرفته تا کارت های جایزه . در مقطع 5 هفته بیشتراز 1 . 5 میلیون نفر در‌این رخداد کمپانی کردند .

مثال دوم از کاربرد پنل های پیامکی :

یک مارک رستوران که در شهر ممفیس ایالت تنسی جدیدا فعال‌ساز‌ی شده بود ,

از اس ام اس برای آگهی برنامه های تازه خویش به کارگیری میکرد .

این حادثه در سال 2011 چهره اعطا کرد و این رستوران تا همین روز جاری از

پنل پیامکی استعمال می نماید . آن ها بر این باورند که پنل پیامکی برهان موفقیت رستوران آنان و چه بسا تاسیس شعبه دوم در شهر جکسون هم هست . در بالا هنگامی که رستوران آغاز به به کارگیری از پتل پیامکی کرد , آنان یک وعده غذای حساس را در دومی شب افتتاحیه به هرکسی که به سامانه پیامکی آنان جواب می اعطا کرد اهدا می کردند . رستوران دارنده گنجایش 250 نفر بود و اشخاصی چه بسا تا 2 ساعت به توقع خالی شدن یک صندلی چشم به راه ماندند .

مثال شماره ی 3 از کاربرد پنل های پیامکی :

کازینو و کافه ی Planet Hollywood در شهر لاس وگاس ایالت نوادا یک نمونه دیگر از موفقیت پنل های پیامکی است . این هتل دارنده بیشتراز 2500 آپارتمان , 170 دکان , رستوران ها و بخش بازی ها و غیره است . اداره Planet Hollywood در زمان کمپین پیامکی خویش برای اشخاصی که به پیام کوتاه پنل آنان جواب دهد و جزو برگزیدگان بازیکن های کلاب بوده باشد , جوایزی را اهدا میکرد . جوایز متنوع بود و دربرگیرنده چه بسا قریه لار و غیره هم بود . کمپین تبلیغاتی آنها تعداد اعضای کلاب را 13 درصد بیشتر کرد و سبب ساز موفقیتی 70 درصدی شد .

مثال شماره ی 4 از کاربرد پنل های پیامکی :

شرکت مبلمان Ashley به اشخاصی که به پنل پیامکی آن‌ها جواب می اعطا کرد یک توصیه فروش نهفته اهدا می‌کرد و این توصیه تنها برای اشخاصی بود که در لیست پنل پیامکی بودند . این رخداد برای صنعت های مبلمان Ashley بیشتراز 30 هزار دلار سود آوری کرد در حالی که حدود 60 درصد این فروش از پنل پیامکی ناشی میشد .

مثال شماره ی 5 از کاربرد پنل های پیامکی :

غذای رایگان یک راه عالی برای جلب توجه مردم است. همانطور

که در مثال پیشین ذکر شد ، دادن غذای رایگان می تواند نتایج مطلوبی

را برای رستوران شما به ارمغان آورد. رستوران های کوچک و بزرگ می توانند با استفاده از پنل پیامکی به سود آوری برسند. برای مخاطبان فعال ، از پیشنهادات رایگان و مخصوص استفاده کنید. خواه کوپنی برای یک دسر رایگان یا یک وعده غذای اصلی رایگان ، این پیشنهادات تجارت شما را ارزشمند کرده و مخاطب ها جذب تجارت شما می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید !

چند نمونه کاربردی پنل پیامکی

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید