پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

برای نظم دهی و انجام یک اتفاق افتاد و مراسم مثل یک کنسرت یا

این که نمایشگاه تجاری , داشتن یک ابزار کاربردی برای در اختیار گرفتن

اتفاق افتاد و تولید تعامل و شرکت کردن مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار‌است . خدمت بازاریابی اس ام اسی ابزاری است که می‌تواند دراین مورد زیاد کارآمد باشد . ما در‌این مقاله به کاربردهای این خدمت برای برگزار کنندگان حوادث میپردازیم .

 

پنل پیامکی برای طراحان مراسمات
پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

 

 

 

 

شما هر رویدادی را که برنامه­ ریزی می­کنید , از یک سمینار یا این که رویه ­اندازی

یک کالا تا افتتاحیه بزرگ برای یک کنسرت گرفته تا یک نمایشگاه تجاری

برای صدها یا این که چه بسا هزاران نفر , بازاریابی پیامکی یک ابزار حاذق , یک سری بعدی و باصرفه است که کاربرد های زیادی داراست و این اطمینان را تولید می نماید که شرکت­ کنندگان و حاضرین از شایسته ترین تجربه بهرمند می‌شوند و به شما اطمینان میدهد که روی داد شما به میزان کافی برنده بوده است . البته سازمان­ دهنده یک اتفاق افتاد چه گونه می ­تواند از پنل پیامکی استعمال کند؟ ما نگاهی بدین زمینه می­ اندازیم .

1- فروش بلیط از طریق بازاریابی پیامکی

جامعه بریتانیا روز آپ دیت زمان کمتری را رو به روی برگه رایانه همراه

در پشت یک میز صرف می­ نماید , و زمان بیشتر و بیشتری را

در اکنون جنبش با گوشی خویش سپری می­ نماید . دستگاه

گوشی برای رئیس اکثریت کار ­های آن ها دربرگیرنده گشت و گذار

در وب , ارسال و اخذ پیام و خرید و اکثری شغل های دیگر به کارگیری

می شود . امروزه با وجود مرورگر تلفن همراه در مسیرهای روزمره

و هم با ارائه مرورگرهای دسکتاپ مینیاتوری در زمان ماه­ ها و

سال­های آتی , اکنون زمان آن است که دقت خویش را به توان گوشی

معطوف کنیم . البته آیا می­ دانید که فروش بلیط­ های اتفاق افتاد شما از روش دستگاه گوشی استفاده کننده الزاماً در معنای سرمایه­ گذاری گسترده بر روی گسترش برنامه­ های کاربردی تلفن همراه نیست؟ دو رویه موجود است که می­ تواند در بازاریابی پیامکی دوچندان موءثر و کارآمد باشد . او‌لین , به کار گیری از سامانه پیامکی برای ارسال یک پیوند به برگه رزرو سازگار با گوشی شما است , که به مشتری اذن کلیک کردن و مفتوح کردن بدون واسطه این پیوند از روش پیام کوتاه را می­ دهد .

یک پیام نمونه ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

( همین روز جاری بلیط ­های خویش را برای نمایشگاه رشته ­ای شهر کاردیف رزرو فرمایید . حالا تخفیف دوچندان خوب به صورت آنلاین قابلیت ­پذیر است . برای اطمینان از رزرو جای خویش همین درحال حاضر از وبسایت careerscardiff/book دیدن نمائید . (

از سمت دیگر شما می‌توانید کمپین بازاریابی پیامکی خویش را راه‌اندازی نمایید , به طوری که مشتریان شما صرفاً از روش پیامک جواب شما‌را بدهند تا از این شیوه علایق خویش را ابلاغ نمایند , این روش شما‌را کار کشته ایجاد میکند تا رزرو را از روش پیامک یا این که گوشی تلفن پیگیری نمایید .

2- بازاریابی پیامکی برای بلیط ­های اینترنتی

البته , وقتی که کلام از رئیس کارآمد حوادث دربین باشد ,

فروش بلیط ­ها صرفا قسمتی از معادله است . یکی‌از مهم‌ترین معضل ­ها در هر رویدادی سازمان کردن قبول ­های روزمره است . بلیط­ های چاپی سنتی نیز از حیث ساخت و نیز پست هزینه ­بر می باشند , به علاوه , آنالیز کردن آن‌ها وقتگیر است . یک جایگزین فراوان کارآمد برای آن ها که مفید بوده و برای محیط ­زیست بی خطر است و می ­تواند هزینه ­های پرسنل و زمان در صف­ ایستادن در هنگام ورود را به دست کم برساند , بلیط ­فروشی اینترنتی اس ام اسی میباشد .

تمام مواد موردنیاز قادر است دربرگیرنده ارسال پیام اس ام اسی با یک کد بلیط در قالب نوشته باشد , یا این که برای به حداکثر رساندن تلاش , میتوانید یک کد قابل کپی QR را ارسال نمائید , که در شرایطی که تکنولوژی اذن دهد , چه بسا می­تواند از روش یک سیستم نظارت کردن فردی به وسیله مشتری پشتیبانی شود .

3- رقابت­ های پیامکی

رقابت های اس ام اسی روش خیر برای شرکت کردن با حاضرین و

ارتقا تدبیر آنان درباره با مارک یا این که انگیزه شما است . در

نمایشگاه ­های تجاری , رقابت اس ام اسی می ­تواند بخت بازدیدکنندگان

برای پیروز ­شدن تولیدها , سرویس ها یا این که تخفیف ­های ویژه از

کمپانی کنندگان در نمایشگاه را بیشتر نماید . این امتیاز خیر صرفا برای کمپانی برگزار کننده روی داد دارای اهمیت است , بلکه همینطور تبلیغ و شناساندن مارک برای شرکت­ های حاضر در نمایشگاه را ارتقاء می­ دهد و برای شرکت­ کنندگان قیمت افزوده ساخت می نماید . ایده ­های دیگر رقابت اس ام اسی مشتمل بر ارائه بلیط برای سرویس ها مازاد است , مثلا ; برای مراسم شام در مراسم , در‌حالتی که برگزار شود , یا این که برای رویدادهای آتی با ماهیت شبیه . از سایر انواع دوچندان کاربردی جوایز اس ام اسی , حضور در پشت­ صحنه یا این که دسترسی و به روز کردن های تراز بالا و یا این که کالاهای تجاری است .

رقابت ­های اس ام اسی را می ­توان با راه‌اندازی یک شماره تلفن همراه مجازی اجرا کرد , این شماره قابلیت و امکان جواب مشتریان به پیام ­های اس ام اسی شمارا می­ دهد , دقیقاً مثل یک پیام معمولی , یا این که این‌که می­ توانید از کد کوتاه استعمال نمایید , در حالتی‌که بخواهید مردمان را از روش نمایش دیجیتال , رسانه چاپی یا این که اعلامیه ها در حین اتفاق افتاد به ورود تشویق فرمائید , کد کوتاه روش ایده ­آلی است .

4- بازاریابی پیامکی برای افزایش تعامل و مشارکت

رقابت اس ام اسی تنها یکی از راه­ های استفاده از بازاریابی پیامکی

برای افزایش مشارکت مشتری در طول رویداد شما است. یکی­ دیگر از

شیوه­ های مطلوب برای تشویق مخاطبین به تعامل و مشارکت بیشتر این است که به آنها اجازه دهید برای سازمان ­دهنده یا مثلاً برای اجرا کننده موسیقی یا مجری پیام ارسال کنند، به طوری­ که بتوان آنها را در نمایشگر بزرگ رویداد نشان داد. درست همانند رقابت اس ام اسی، شما می­ توانید حساب بازاریابی پیامکی خود را با استفاده از یک شماره موبایل مجازی (VMN) یا کد کوتاه ایجاد کنید تا اس ام اس ها را دریافت کنید، و بعداً در صفحه نمایش خود آنها را بازپخش کنید. زیبایی استفاده از پیامک در این روش این است که می­ توانید تعامل مجازی به موقع با مخاطب خود را امکان ­پذیر کنید و با کمترین تلاش، آنها را از تماشاگران منفعل به فعالان و سفیران برند خود تبدیل کنید.

5- بازاریابی پیامکی برای مدیریت کارکنان

قبل از نتیجه­ گیری این مقاله، نکته قابل توجه این است که بازاریابی اس ام اسی

نه تنها برای ارتباطات با حاضرین اهمیت دارد، بلکه یک ابزار عالی برای مدیریت

کارکنان در محیط رویداد است، زیرا موبایل احتمالاً ساده­ ترین روش برای دسترسی به کارمندان است. پیامک ها را می­ توان برای تایید تاریخ­ ها، زمان ­ها و مکان­ ها، قرارهای روزانه، بازدید های سایت، به روز رسانی های امنیتی و جا به جایی های پرسنل مورد استفاده قرار داد، و مهم ­تر از همه، شما با استفاده از پیامک به عنوان کانال ارتباطی اولیه خود، در مقایسه با استفاده از گوشی ­های رادیویی، می ­توانید در هزینه ­ها صرفه ­جویی کنید، زیرا این کانال متکی به تکنولوژی ای است که احتمالاً تیم شما از قبل به آن مجهز است. همچنین، استفاده از این روش به شما اجازه ذخیره سازی کامل و نظارت بر ارتباطات خارجی و داخلی را می­ دهد که می­ تواند برای استفاده در پیشرفت های دیگر در آینده و سایر اهداف مورد بررسی قرار بگیرند.

 

پنل پیامکی برای طراحان مراسمات

 

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید