پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستان

پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستان

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستان

 

پنل اس ام اس کردستان

هستان کردستان یگانه از هستان‌های ایران به مرکزیت شهر سنندج هست که در غرب مملکت واقع شده‌هست. مساحت این ایالت ۲۸٬۲۰۰ کیلومتر چهارگوش معادل ۱/۷٪ مساحت کل مملکت ایران هست. این هستان که در دامنه‌ها و دشت‌های پراکنده زنجیره جبال زچنانچهس میانی قرار گرفته‌هست، از شمال به هستان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب بههستان کرمانشاه و از غرب به کشور عراق اندک هست. ایالت کردستان با مملکت عراق ۲۰۰ کیلومتر حد مشترک دارد. ایالت کردستان براساس بعدینیان تقسیمات کشوری در سنه ۱۳۹۰ حائز ۱۰شهرستان، ۲۹شهر، ۳۱بخش، ۸۶دهستان و ۱۶۹۷آبادی حائز سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه بوده‌هست. شهرستان‌های این هستان عبارنفرد از: مریوان، بیجار، دهگلان، دیواندره،سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و بانه. بر اساس سرتعدادی عمومی نفوس و مسکن سنه ۱۳۹۵ فرمانروایی کردستان ۱٫۶۰۳٫۰۱۱ نفر جمعیت دارد که ۶۶درصد شهری و ۳۴درصد را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد. تراکم نسبی جمعیت معادل ۵۱٫۲ نفر در کیلومتر مربع هست.

طاها اس ام اس چیست؟!
ما اینجا هستیم لغایت به شما کمک کنیم، بازاریابی پیغامکی را به بهترین شکل ممکن سپریدن دهید؛ ارسال پیغامک منطقه‌ای، ارسال پیغامک بر بنیاد سن‌و‌جنسیت، ارسال پیغامک از روی نقشه گوگل و بر بنیاد کدبعدتی، ارسال پیغامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیغامک از راه وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هسنفرد، که ما در فرازاس‌ام‌اس اتمام می دهیم.

ویژگی ها

پنل پیغامک مادام زندگی ( life time )

پرکار سازی آنی پنل؛ به محض خرید

ارسال نفرد پیغامک به بلک لیست

ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

دارای سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیک و عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی

پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستان
پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستانپیامک

حمایت حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته بدست کارشناسان حرفه‌ای

 

پنل اس ام اس خراسان جنوبی

سامانه پیغامک فرمانروایی خراسان جنوبی به شما این امحل را می دهد که بنیروید به افرادی که در هستان خراسان جنوبی هسنفرد پیغامک تبلیغاتی ارسال کنید، برای ارسال پیغامک در فرمانروایی خراسان جنوبی (بیرجند، فردوس، طبس،قائنات، نهبندان، سربیشه، سربیشه، سرایان، بشرویه، زیرکوه، خوسف و…) با خرید پنل اس ام اس خراسان جنوبی، بانک تعداده موبایل هستان خراسان جنوبی و شهرهای ایالت خراسان جنوبی به صورت رایگان در اختیار شما پیمان می‌گیرد تا بنیروید تبلیغات پیغامکی خویش را انجام دهید.

هستان خراسان جنوبی یگانه از هستان‌های ایران هست. این هستان در شرق ایران واقع شده و مرکز آن، شهر بیرجند هست. هستان خراسان جنوبی، در مسیر محورهای ارتباطی هستان‌های جنوبی ایران با مشهد پیمان دارد. محور اصلی ارتباطی هستان‌های یزد، اصفهان، فارس و بوشهر به مشهد، از طبس و فردوسمی‌گذرد (جاده ۶۸ الی دیهوک و سبعد ضمیمهه راه به سمت مشهد. همچنین محور اصلی ارتباطی هستان‌های کرمان و هرمزگان، از دیهوک و فردوس می‌گذرد. محور ارتباطی ایالت سیستان و بلوچستان به مشهد نیز از شهرهای نهبندان، سربیشه، بیرجند و قائن عبور می‌کند.

یکی از کهن‌ترین جاذبه‌های توریسم ثبت شده در ایالت خراسان جنوبی سنگ نگاره کال جنگال در ۵ کیلومتری جنوب شهر خوسف و از آن دوره اشکانی هست که در بررسی‌های نو ۱۴ سنگ نگاره در نزدیکی آن شناسایی شده‌هست.

بانک تعداده موبایل دانمی همراه اول هستان خراسان جنوبی

بانک تعداده موبایل اعتباری همراه اول فرمانروایی خراسان جنوبی

بانک تعداده موبایل اصناف و مشاغل فرمانروایی خراسان جنوبی

ارسال پیغامک اختصار تبلیغاتی ایالت خراسان جنوبی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به قیافه تلفنی درهستان خراسان جنوبی

ارسال پیغامک به تعداده های بلک لیست در ایالت خراسان جنوبی

ارسال سن و جنسیت در هستان خراسان جنوبی

نمایندگی پنل اس ام اس در ایالت خراسان جنوبی

پنل پیغامک مادام زندگی ( life time )

فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید

ارسال نفرد پیغامک به بلک لیست

ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

دارای سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیک و عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی

پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته بدست کارشناسان حرفه‌ای

پنل اس ام اس خراسان جنوبی و کردستان

طاها اس ام اس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید