متن پیامک تبلیغاتی

متن پیامک تبلیغاتی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

متن پیامک تبلیغاتی

نوشته اس ام اس تبلیغاتی 20

متن پیامک تبلیغاتی
متن پیامک تبلیغاتی

21
در مقاله های گذشته نوشته پیام کوتاه تبلیغاتی ( بخش نخستین و بخش دوم ) , چند نکته برای ارتقاء تاثیر اس ام اس تبلیغاتی شما برای مخاطبین ذکر شد .

در‌این مقاله هم به یکسری نکته دقیق  برای سعی هرچه بیشتر اس‌ام‌اس های تبلیغاتی شما خوا‌هیم پرداخت .

نوشته اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار :

به کار گیری از اموجی : می‌توانید در نوشته پیامتان از اموجی های متفاوت و مربوط به متنتان به کارگیری کنید , با این فعالیت , تبلیغات شما تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد و در ذهن آن‌ها حک خواهد شد .
مثلا :

*فرصتی استثنایی* فقط تا * ۲۰ مرداد ماه * میتوانید اسباب و اثاث … خویش را با* ۵۰ % تخفیف * از ما خریداری فرمائید *

ارسال با اسم  خانوادگی : درصورتی که لیستی از مشتریانتان به همراه اطلاعاتشان را دارید , می‌توانید پیام خودتان را با اسم  خانوادگی آنان ارسال نمائید . با این عمل علاوه بر جلب لحاظ مخاطبین , به آن‌ها این پیام را میرسانید که برای مخاطبینتان بها ویژه ای قائل میباشید و در واقع سرویس ها خودتان را برای کاربرانتان سفارشی سازی نموده اید .
تفکیک مخاطبین : در صورت ارسال برای بانک های متفاوت میتوانید بر پایه ی مخاطبین مورد نظرتان نوشته خویش را سفارشی فرمایید . به عنوان مثال بر طبق سن و جنسیت و یا این که دسته تبلیغاتتان برای قشر های متفاوت , نوشته مختلفی ارسال نمائید . این عمل می‌تواند تاثیرگذاری تبلیغاتتان را بالا پیروزشود .
رعایت ادب : همواره در نگارش نوشته هایتان توجه اضطراری را داشته باشید و ادب را رعایت نمائید , چه بسا چنانچه میخواهید نوشته خویش را به صورت خودمانی برای مخاطبینتان ارسال فرمایید , طوری نباشد که خاطر مخاطب را مکدر کند ,

 

متن پیامک تبلیغاتی

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید