متن پیامک تبلیغاتی

متن پیامک تبلیغاتی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

متن پیامک تبلیغاتی

نوشته اس ام اس تبلیغاتی

متن پیامک تبلیغاتی
متن پیامک تبلیغاتی

۱٫متن خویش را کوتاه نمایید

قرائت نوشته های طولانی و خسته کننده از طاقت اکثریت مخاطبین بیرون است . تلاش فرمایید نوشته متبوع خویش را تا جای ممکن کوتاه فرمائید و در به عبارتی تعداد کاراکتر محدود , مارک خویش را معرفی نمائید و مواقعی که برای تبلیغات کارتان واجب است را ذکر فرمائید .

ممکن است بپرسید چنانچه نوشته کوتاه باشد چه طور از میزان تاثیرگذاری آن مطمئن شوم؟

شما بایستی با پرسیدن سوال هایی انگیزه مخاطبین خویش را مشخص و معلوم فرمائید . سوال هایی نظیر مخاطبین اینجانب در‌پی چه خدماتی هستند؟ کدام سرویس ها آن ها را بیشتر پایین تاثیر قرار می دهد؟ ایراد آنها چیست؟ چاره این نقص‌ چه چیزی میتواند باشد؟ و … به‌این صورت میتوانید تبلیغات خویش را به صورت موءثر و مختصر برای مخاطبینتان ارسال فرمایید .

۲٫تبلیغات خویش را جالب فرمائید

کارایی نمایید متنی که می نویسید را از لحاظ گیرنده بررسی فرمایید و مشاهده کنید به چه صورت جذابیت بیشتری برای مخاطب داراست . کلمه ها و یا این که عباراتی که فکر‌میکنید برای مخاطبین انگیزه شما ممکن است جذابیت خاصی داشته باشد و یا این که دقت آنان‌را جلب نماید , در نوشته تبلیغاتی خویش به فعالیت ببرید .

استعمال از تخفیف و هدایا برای تبلیغ کسب و کارتان هم می‌تواند دیدنی باشد . برای مثال می‌توانید با ارسال نوشته های دربردارنده تخفیف , هدایا , توصیه شگفت انگیز و … هدف بیشتری را در مخاطب برای تلاوت پیام کوتاه و ساخت رابطه با شما برقرار نمائید .

همینطور بایستی مواقعی که مزیت رقابتی شمارا بوجود میاورند و جوانب مثبت کسب و کارتان را در نوشته تبلیغاتی خویش ذکر نمایید .

۳٫در نوشته خویش عبارات با اهمیت را مختلفی نمائید

 

متن پیامک تبلیغاتی

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید