عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

واژه هایی برای کمپین های تبلیغات پیامکی تابستانه، بهترین تبلیغات

پیامکی فصل تابستان. تنها در عرض چند هفته هوا از سرما به گرمای سوزان رسیده است و تابستان نیز زیاد دور نیست. تعطیلات ماه مه تمام شده است و در یک مدت زمان کوتاه ما مستقیماً در فصل امتحانات خواهیم بود. بدون آنکه متوجه شوید تعطیلات تابستانی سر می رسد.

عبارات تابستانی – بازاریابی پیامکی

عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان
عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

 

 

 

 

 

بسیار گرم

بگذارید با کلمه ای که در بالا از آن استفاده کردیم شروع کنیم. یک کلمه ساده اما تحریک کننده که سریعاً باعث می شود شما به گرما، باربیکیو و شعله های آتش فکر کنید، برای همه ی دلایل درست‌. ترکیب شده با غذا که سریعاً باعث می‌شود آب در دهان جاری شود، و زمانی که به عنوان یک حرف ربط با کلمه “پیشنهاد” یا “معامله” همراه می‌شودیک هیجان فوری ایجاد می‌کند.

داغ

تابستان , هنگامی که گرما , به عبارتی گرمای دلخواه ما است ,

بخصوص در حالتی‌که ما درباره با پایانی پیشنهادات جانور برای مشتریان

خویش سخن می کنیم . آنها‌را برای بهره‌مندی از ( خرید و فروش داغ ( یا این که ( سفارش داغ تازه ( دعوت فرمایید , و یا این که چرا اصلاً با آن ها سفارش آنالیز کردن تولید ها داغ نو خویش را ندهید؟

خنکی

در تضاد با آخر این پنج حرف محبوب می‌آید. خنکی، ممکن است به معنای واقعی کلمه به خنک شدن از گرمای تابستان و یا همان معنی اصطلاحی آن یعنی استراحت اشاره داشته باشد. هر دوی این معانی تقریبا برابر هستند. برای مثال ممکن است شما بخواهید از گردشگران بعد از یک روز در ساحل با این جمله “بیا و استراحت کن” در محل لانج بار شیک خودتان دعوت به عمل آورید، یا لذت “خنک شدن” با یک آبجوی سرد در بار هنگامی که مشغول تماشای جام جهانی فوتبال هستید.

آفتاب تابستان

زمانی که بحث نوشتن تبلیغات پیش می‌آید یک واج‌آرایی کوچک می‌تواند یک مسیر طولانی را طی کند و بازاریابی پیامکی از این قاعده مستثنا نیست. آفتاب تابستانی یک عبارت عالی‌ است که همیشه واکنش مثبتی دارد. اگر شما یک خرده فروش لباس هستید، شما ممکن است یک پیامک مانند ” از آفتاب تابستان با تمامی لباس‌های ساحلی جدید ما شیک پوشانه لذت ببرید”، در حالی که یک کمپ تفریحی ممکن است چیزی مانند “حداکثر استفاده از آفتاب تابستانی برای سه شب فقط با قیمت 230 پوند”.

سرگرمی‌های تابستانی

اگر آفتاب تابستانی آنچنان که می بایست برای شما کارآمد نیست ,

پس چرا به جای آن بعضا از سرگرمی‌های فصل تابستان را تعیین نکنید .

یک عبارت چندکاره که میتواند برای بخش اعظمی از پیشنهادات و تبلیغات اعمال شود .

زمان موج سواری است

مشابه نمونه قبل , این هم یک عبارت فراوان عالی برای لباس‌های ساحلی و

اسباب و اثاث جانبی , بارهای کنار کنار دریا , میخانه‌ها و رستوران ها و شبیه آن است .

مشتعل

یکی دیگر از لغت‌های آفتاب سوزان فصل‌تابستان که صرفا با کلمه و واژه ( معاملات ( استعمال می شود – ( از پیشنهاد‌های داغ و سوزاننده تابستانی ما مشاهده نمائید (

در حالی که کلیه لغت‌ها و کلمات ذکر شده در ابتدا درگیر کننده , فصلی و غیر حتمی می‌باشند , ما به شما یک موعظه میکنیم – دوچندان مراقب استعمال از کلمه ها در ظاهر هوشمندانه در کنار لغت کنار دریا باشید . تعمدی یا این که خیر در لحاظ بگیرید آنچه که قلاب ماهی گیری شما صدا میدهد بلند خوانده میشود و تلاش فرمائید طعمه‌ای را بندازید که سبب ساز رسوایی یک ابزار بازاریابی مفید باشد . جدا از این , هر عبارتی از بالا که شما تصمیم گرفته‌اید از آن استعمال نمائید , مطمئن گردید که آن ها خیر صرفا متناسب مارک شما بلکه مطلوب برای مخاطبان شما نیز می‌باشد .

 

عبارات و کلمات خاص بازاریابی پیامکی تابستان

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید