سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

استفاده از ابزارهای بروز و کارآمد باعث بهبود برقرار ارتباط با مشتریان

می گردد. یکی از موثرترین و کارآمدترین این ابزار سرویس های سامانه پیامکی می باشد.

 

سرویس پیامکی برای بنگاه املاک
سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

 

نمایندگان ماهر بنگاه های معاملات ملکی بطور مداوم

به مشقت در عملکرد میباشند تا با اشخاصی که در پی منزل های رویایی خویش می‌باشند رابطه برقرار نمایند و این رویا را برای آنها به حقیقت تبدیل نمایند و خوشبختانه مدام معاملات و همخوانی های ذوق وسلیقه ای فراوان خیر پیش می‌آید . اگر‌چه , بازار رقابتی و امروزی مدرن به کسانی فراوان ماهر خیس نیاز دارااست که ذهن ها نوآورانه و خلاقی داشته باشند تا راهی برای برقراری رابطه با صدها مشتری پیدا کرده و مهمتر از همگی منزل های مدنظرشان را به آنها سفارش دهند . این فرایند همینطور به نمایندگان معاملات املاکی نیاز دارااست که قوی باشند با گاز اندیشه کرده و شایسته ترین تصمیم را بگیرند , چرا‌که بعضا از معاملات داغ و پرسود , بخصوص در بازارهای رقابتی , ناگهانی پدید می‌آیند و تخت‌گاز هم ممکن است از دست بروند .

مزایای سرویس های پیامکی و معاملات املاک در بازارهای رقابتی و سریع

پس استفاده از ابزار مناسب برای حرکت پا به پا با این سرعت ،گهگاه سرسام آور،

می تواند بهترین گزینه برای پاسخگویی به تقاضاها و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه بوده و شما را در این بازار به یک برنده تبدیل می کند. استفاده از سرویس های پیامکی یکی از روشهایی است که می توان از آن برای دسترسی به این اهداف استفاده کرد، زیرا شما را قادر میسازد تا برای مشتریان و افراد موردنظرتان در آن واحد پیامک های حاوی اطلاعات درباره ی جزئیات کنونی بازار ارسال کنید یا درباره ی فهرست موجود املاک خود آنها را مطلع سازید.

استفاده از سرویس پیامکهای جمعی می تواند در کاهش از دست دادن املاک تازه به شما کمک کند

زمانیکه شما در تلاش هستید تا افراد مختلف را برای پیوستن به سرویس

پیامکی خود مشتاق کنید، اگر برای آن ها توضیح دهید که دقیقا برای چه

سرویسی و چرا درحال ثبت نام هستند می تواند کمک بسیار بزرگی باشد. پیامک های جمعی یا حجیم هردو اشاره به سرویس پیامکی دارند که شما را قادر می سازد تا در آن واحد برای ده ها، صدها و حتی هزاران نفر اس ام اس ارسال کنید و با آن ها در ارتباط باشید. لزوماً شما نمیخواهید تا تمام این افراد به پیامک های ارسالی شما پاسخ بدهند، اگرچه که دریافت پیام یا تماس از برخی افراد برای شنیدن توضیحات بیشتر درباره ی پیام و تبلیغی که ارسال کرده اید هیچ اشکالی ندارد.

مشتریانی که در بازار هستند به هر دلیلی عاشق این کار هستند که

درباره ی جدیدترین ها مطلع باشند. شاید برخی از موارد و املاک برای

مدت طولانی در فهرست شما بوده اند، با اینحال شنیدن اخبار و اطلاعات به روز درباره ی آن ها برای مشتریان شما هیجان انگیز خواهد بود. شاید دیگر نمایندگان نیز فهرستهای مشابهی را در اختیار داشته باشند اما این بدان معنا نیست که افراد و مشتریان به این لیستها دسترسی آسانی دارند. این یکی از آن خدمات خوبی است که  نمایندگان و بنگاهی های حرفه ای می توانند برای مشتریان خود محیا کنند. در متن پیامکی که حاوی لینکی هدایت کننده به صفحه ی حاوی فهرست املاک است، به خاطر داشته باشید که دلیل فراهم کردن این اطلاعات برای مشتریان را ذکر کنید؛ امیدواریم که پاسخ وفاداری شما را در معاملات تجاری آینده برایتان جبران کنیم!

تعداد بازدید از خانه های موجود را با استفاده از سرویس های پیامکی چند برابر کنید

ارسال پیامکی با این نوشته برای مشتریان که ( همین پنج‌شنبه برای

دیدن منزل موردنظر تشریف فرما شوید! ( قادر است یک دعوتنامه ی بامزه باشد .

هرچند که شما صاحب خانه آنان نیستید البته به یاد

داشته باشید که صاحب خانه , شرکت شماست و چه چیزی خوب تر از اینکه مشتریان را دعوت کرده تا یک منزل ی قشنگ را به آنها نشان دهید . میتوانید در پیام ارسالی خویش چه بسا عکس هایی از منزل را ضمیمه نمایید , این یعنی اقتدار ترغیب شما دوچندان فراتر است و بازدیدکننده های بیشتری را جذب خواهید کرد . علاوه بر این , شما می‌توانید پیوند های کوتاهی هم در نوشته پیام کوتاه ها قرار دهید , تا خریداران درباره‌ی فهرست و جزئیات منزل داده ها بیشتری کسب کرده و به هنگام داخل شدن , مسیر را هم به خیر و خوبی طی کرده و منزل را پیدا نمایند .

درباره ی تغییرات لحظه ای در قیمت ها نیز برای مشتریان

پیامک های آنی ارسال کرده تا آن ها را مشتاق کنید

همه ی مردمان انجام دادن یک خرید و فروش ی عالی و صرفه

جویی و پس انداز بیشتر را دوست دارا هستند , پس در حالتی‌که

به یوزرها خویش در خصوص یک کاهش ارزش ناگهانی خبر بدهید , این عمل میتواند تا حد زیاد متعددی خریداران را برای انجام داد و ستد و به کارگیری از این زمان تشویق نمایید . بیشتراز 90 % از اس ام اسهای اخذ شده بوسیله مردمان در به عبارتی 3 دقیقه ابتدایی گشوده و خوانده میشوند , این یعنی مشتری شما او‌لین کسی خواهد بود که از این افت بها آگاه خواهد شد . یک افت بها چشمگیر چه بسا ممکن است خریداران را برای به کار گیری از این مجال و انجام خرید و فروش پایین فشار قرار دهد .

 

سرویس پیامکی برای بنگاه املاک

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید