سامانه پیامک برای دانشگاه

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

استفاده از سامانه پیامک برای دانشگاه‌ها بسیار ضروری و کاربری است، این روزها اتفاقات زیادی در دانشگاه رخ می‌دهد که لزوماً باید به دانشجویان اطلاع‌رسانی شود، راهکار چیست؟ یکی از کارمندان شروع به تماس با تک‌تک دانشجویان کنند؟

این روزها تمامی دانشگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی برای دانشجویان از یک سامانه پیامک استفاده می‌کنند، با تهیه پنل اس ام اس برای دانشگاه می‌توانید در سامانه پیامک در بخش دفترچه تلفن سامانه پیامک شماره موبایل دانشجویان را ذخیره نمایید و سالانه این لیست شماره موبایل دانشجویان را آپدیت نمایید تا بتوانید پیامک‌های دانشگاه را دقیقاً به دانشجویان موردنظر و ورودی‌های موردنظر ارسال نمایید.

همواره لازم است زمان شروع کلاس‌ها، زمان انتخاب واحد، زمان حذف و اضافه دانشگاه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … به دانشجویان اطلاع‌رسانی شود با خرید یک سامانه پیام کوتاه برای دانشگاه شما می‌توانید لیست دانشجویان را وارد نمایید و پیامک‌های اطلاع‌رسانی دانشگاهی را به دانشجویان ارسال نمایید.

سامانه پیامک دانشگاه

کاربرد‌های پنل اس ام اس در دانشگاه

قابلیت سامانه پیامک دانشگاه فقط به ارسال پیامک به دانشجویان محدود نمی‌شود، شما می‌توانید از پنل اس ام اس دانشگاه برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به کارمندان و اساتید استفاده نمایید.

زمان جلسات اداری، زمان دریافت و مهلت تحویل برگه‌های امتحانی را به اساتید اطلاع نمایید یا شاید بخواهید در ایام خاص مانند روز معلم یا عید نوروز به کارمندان و اساتید تبریک بگویید، سامانه پیامک دانشگاه به شما کمک می‌کند که بتوانید از طریق نرم‌افزار پیامک، پیامک‌های انبوه را به‌صورت سریع ارسال نمایید.

خبر خوب برای دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های بین‌الملل این است که فراز اس ام اس به دانشگاه‌ها، یک سامانه پیامک اختصاصی باقابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را ارائه می‌دهد با خرید سامانه پیامک برای دانشگاه شما یک خط ویژه دریافت می‌کنید که با این خط ویژه می‌توانید به‌تمامی دانشجویان یا کارمندان پیامک‌های اطلاع‌رسانی (پیامک سفید) ارسال نمایید.

با خرید سامانه پیامک دانشگاه دیگر نیازی نیست که برای اطلاع‌رسانی دانشجویان با آن‌ها تماس بگیرید، شاید گاهی اوقات در مورد لغو کلاس‌ها و یا تغییر در روند کاری دانشگاه اتفاقی رخ دهد به‌ سادگی و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید به‌ تمامی دانشجویان، پیامک ارسال نمایید و  آن‌ها را از تغییرات به وجود آمده مطلع نمایید.

پنل اس ام اس دانشگاه

کاربردهای دیگر سامانه های پیامکی برای دانشگاه

برگزاری مسابقات پیامکی

اگر خواهان مسابقات پیامکی باشید یکی از قابلیت‌های سامانه پیامک دانشگاه این ویژگی هست که شما می‌توانید مسابقات پیامکی برگزار کنید و سیستم به‌صورت خودکار بین افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند قرعه‌کشی انجام دهد.

راه‌اندازی صندوق پیشنهادات و انتقادات

شما می‌توانید از سامانه پیامک دانشگاه به‌عنوان صندوق پیشنهادات و انتقادات پیامکی استفاده نمایید شاید برای خیلی از افراد انتقاد مستقیم یا پیشنهاد مستقیم کار دشورای باشد اما با تهیه پنل اس ام اس برای دانشگاه شما می‌توانید از یک شماره اختصاصی برای راه‌اندازی سیستم انتقادات و پیشنهادات در دانشگاه استفاده نمایید.

استفاده از وب‌سرویس پیامکی

با استفاده از وب‌سرویس پیامکی، شما می‌توانید سیستم ثبت نمرات دانشگاه و نرم‌افزار اتوماسیون و حتی سیستم حضور و غیاب را به پنل اس ام اس متصل نمایید و این وب‌سرویس می‌تواند کارهای جالبی را برای شما به‌صورت خودکار انجام دهد، مثلاً شما می‌توانید زمانی که نمره دانشجویان در سیستم ثبت می‌شود به‌صورت خودکار از طریق وب‌سرویس دانشگاه به دانشجویان، نمرات اطلاع‌رسانی شود یا زمانی که مثلاً در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه، خبری منتشر می‌شود به کارمندان اطلاع‌رسانی شود یا اینکه زمانی که کارمندان وارد دانشگاه می‌شوند از طریق پیامک به واحد امور اداری اطلاع‌رسانی شود.

تبریک خودکار تولد

پنل اس ام اس دانشگاه فقط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به پرسنل و دانشجویان نیست، شما می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک خودکار برای ارسال خودکار پیامک های تبریک تولد دانشجویان یا تبریک تولد کارمندان و اساتید استفاده نمایید تا در روز تولد کارمندان دانشگاه یا دانشجویان به صورت خودکار پیامک تبریک تولد ارسال شود.

نتیجه گیری

  • سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی شروع پذیرش دانشگاه را دارد، بانک شماره‌ها به تفکیک شهر و استان درون سامانه پیامک وجود دارد و شما می‌توانید به بانک شماره‌های شهر و منطقه مورد نظرتان پیامک ارسال نمایید.
  • از پنل اس ام اس دانشگاه می‌توانید برای ارسال پیامک های اطلاع‌رسانی به دانشجویان و کارمندان استفاده نمایید و  پنل‌های دانشگاهی قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارند به این معنی که اگر دانشجویان پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌ باشند باز هم میتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی به دانشجویان یا کارمندان ارسال نمایید.
  • از سامانه پیامک دانشگاه می‌توانید برای ارسال پیامک های وب سرویس دانشگاهی نیز استفاده نمایید و مثلا نمرات دانشجویان به‌صورت خودکار در زمان ثبت برایشان پیامک شود یا زمان ورود و خروج کارمندان به مسئول مربوطه پیامک شود.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید