سامانه پیامکی فروشندگان عینک

سامانه پیامکی فروشندگان عینک

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

سامانه پیامکی فروشندگان عینک

سامانه پیامکی فروشندگان عینک

فصل بهار و تابستان معمولاً زمانیست که لباس های داخل کمد خانه ها

تغییر و تحولاتی را تجربه می کنند و لباس های ضخیم با رنگ های خاکستری و تیره جای خود را به لباس های سبک تر و رنگ روشن می دهند، همچنین مردم نه تنها لباس بلکه تصمیم می گیرند ظاهر خود را بطور کلی تغییر دهند. علاوه بر تمام این تحولات در لباسها، مردم حتی با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان رنگ موهای خود را نیز با تغییر فصل عوض کرده و سعی در تطبیق دادن خود با جلوه های هر فصل دارند. همه ی این تغییرات در ظاهر و باطن با عوض شدن فصل ها خبر از این می دهند که آن دسته از کسانیکه عینک دارند نیز با تغییر فصل به فکر تغییر قاب عینک خود می افتند تا از این تحولات جا نمانند.

سامانه پیامکی فروشندگان عینک
سامانه پیامکی فروشندگان عینک

راهنمای به کار گیری از سامانه پیامکی برای فروشندگان عینک

از این رو عینک فروشی ها چطور می‌توانند با به

کار گیری از سامانه پیامکی صعودی را در پروسه فروش خویش ساخت

نمایند مشتریان جدید ای را درسمت محصولاتشان جذب کنند؟ در اینجا ما برای شما پنج مورد از کارامد ترین پند ها را آماده کرده ایم تا بدین انگیزه برسید .

1 – دسته های جدید و از مد افتاده ها!

همان طور که اپتومتریست ها عمل معاینه دیده و گزینش

نمره ی دیده را برای مراجعان خویش انجام می دهند , همینطور

برای افرادی که در‌پی یک کادر مطلوب برای خویش می گردند , مطب

اپتومتریست ها اولیه مکانی است که برای اخذ پند یا این که خرید کادر

مطلوب به آن مراجعه می نمایند . به کارگیری از خدمت های پیامکی

برای ارسال داده ها در مورد نهایی تولیدها راجع‌به کادر های عینک

یا این که شیشه های عینک با قابلیت و امکان های مختص یک خط مش مطمئن و مضاعف کارآمد است , با اینکار شما میتوانید به مشتریان خویش آخری گونه های کادر ها را به خیر با جزئیات بی نقص معرفی فرمایید . اگر چه که ممکن است تعریف بی نقص یک عینک در قالب نوشته یک پیامک نگنجد البته پیام کوتاه ها امروزه امکان ارسال پیوند های قابل کلیک میباشند که فقط با یک لمس بر روی ان ها مشتری به ورقه ی موردنظر ارشاد شده و تمام داده ها حتمی را در آنجا پیدا خواهد کرد . این لینک و پیوند ممکن است مشتری را مستقیماً به برگه کاتالوگ ها شما سوق‌دهی نماید یا این که این‌که به ورقه ی مرتبط با پایانی گونه های فریم ها چیره شود , این گزینش به شما مربوط است .

گزینش مطلوب ترین کادر عینک قادر است یک فعالیت فراوان طاقت فرسا باشد , پس فراهم نمودن موعظه های کاربردی برای مشتریان و نکات حساس در امر مورد های انتخابی مدام می‌تواند تحت عنوان ارزشی که شما برای مشتری قائل می باشید تلقی گردد که‌این هم سبب ساز به بهبود و رویش ارتباط مارک شما و مشتریان می شود , که تمام اینها دکمه موفقیت برای داشتن سود و رونق بیشتر در کسب و فعالیت شما می‌باشند .

2 – یاداوری وقت مراجعه با به کارگیری از خدمت پیامکی

از دیر باز الایام این ضرب المثل تکرار شده‌است که ( وقت طلاست!

( و زمانیکه دعوا تلف کردن وعده دیدار ها و نوبت های دکتر معالج

به بین میاید , این ضرب المثل به معنای حقیقی صحت دارد .

وعده دیدار ها و نوبت هایی که کنسل میگردند و مراجع در طول

مقرر شده در مطب حضور پیدا نمی‌کند خیر فقط وقت گرانبها را هدر می دهند بلکه از سرویس رسانی به مراجعانی که نیاز شدیدتری به نوبت و مراجعه را دارا‌هستند هم خودداری می نماید . این مورد درحالی رخداد می افتد که اکثر اوقات این کنسل شدن و رمز وقت نرسیدن ها بدین خاطر است که مشتری یا این که مراجعه کننده زمان نوبت خویش را فراموش نموده است . تمام این مشکلات با استعمال از خدمت های پیامکی می‌توانند برطرف شوند .

زمانی یک مشتری در بالا یک وعده دیدار را رزرو می نماید , با‌گاز برای وی یک اس ام اس دربردارنده متنی مشابه به نوشته تحت ارسال فرمائید :

مهرداد عزیز , بابت جانمایی کردن نوبت در مطب

دیده طبی . . . طی روز دو‌شنبه 1397/01/22 در ساعت 10 : 00 صبح , از شما سپاسگزاریم . سازه به هر علتی در صورتی‌که برنده به حضور یافتن نشدید برای آگهی با شماره ی 0215555555

تماس نتیجه ها نمایید تا ساعت و روز نوبتتان را تغییر تحول دهیم .

این پیام کوتاه میتواند طی روز های بعد از آن و پیش از وصال مورخ با اهمیت نوبت تکرار شود , مثلا یک هفته پیش از نوبت یا این که این که دو روز پیش از مورخ نوبتی که برای مراجع رقم خورده شده‌است .

در‌صورتی‌که میخواهید عمل تغییر‌و تحول ساعت و مورخ وعده دیدار را برای مشتریان از این نیز بی آلایش خیس نمائید , برای خدمت پیامکی خویش یک شماره موبایل حقیقی و واقعی تعریف نمائید تا بتوانند به اس‌ام‌اس های ارسالی شما جواب بدهند .

3 – استفاده از سرویس های پیامکی برای تعرفه ها و پیشنهادات خاص

همه از داشتن شانس برای پس انداز و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها

استقبال می کنند، مخصوصاً زمانیکه بحث هزینه های اجتناب ناپذیری

مانند هزینه های خرید عینک و ویزیت به میان می آیند. استفاده از

سرویس های پیامکی راهی فوق العاده برای ارسال پیشنهادات و تخفیف های جذاب برای مشتریان است، علی الخصوص اگر در خریدهای پیشین از محصولات شما استفاده کرده باشند.

استفاده از سرویس های پیامکی تاثیرگذاری بالایی دارد که دلیل آن، طبیعت شخصی بودن این راه ارتباطی است. از این رو تاثیرگذاری آن دوچندان می شود به شرط انکه پیشنهادات شما بطور خاصی برای هر یک از مشتریان طراحی شده باشد و طبق خواسته ها و شخصیت آن ها باشد. برای نمونه اگر یک مشتری همیشگی به دلیل معاینه های متعدد خود به عینک فروشی شما می آید، چرا دفعه ی بعد برای او یک پیامک حاوی دعوت نامه و یک تخفیف خوب برای او ارسال نکنید. به تمام چیزی که نیاز دارید پیامکی مانند متن زیر است:

آقا/خانم … عزیز، طبق تاریخچه ی معایناتتان ما متوجه شدیم که تاریخ مراجعه ی بعدی شما نزدیک است. به عنوان تشکر بابت وفاداری شما در تاریخ 21/3/97 در خرید قاب بعدی 25% تخفیف به شما هدیه می دهیم

4 – کادر عینک شما مهیا است

در بیشتر مورد ها , کادر های انتخابی یا این که لنز های گزینش شده

به وسیله مشتریان در به عبارتی لحظه برای بردن حاضر نیستند و

می بایست از قبلی پیشنهاد داده شوند و این می‌تواند یکسری روزی

به ارتفاع بی انجامد . البته بایستی دقت داشت که مشتریان بعد از تعیین

فریم متبوع خویش مشتاق میباشند که هرچه زودتر

آنها‌را به دیده خویش بزنند و به کار گیری نمایند .

به کارگیری از خدمت های پیامکی یک روش ایده آل برای باخبر سازی مشتریان راجع‌به مورخ ظریف وصال فریم های پیشنهاد داده شده به فروشگاه ی شما است . اگر چه که برای این آگهی از آدرس اینترنتی نیز می توان بهره مند شد ولی پست الکرونیکی ارسالی شما به راحتی ممکن است میان انبوه متعددی از سایر آدرس اینترنتی های اخذ شده نادیده گرفته شود , درحالیکه اس ام اس شخصاً به وسیله مشتری اخذ می شود , هر زمان و در هر موقعیتی که باشند . چه بسا در صورتی‌که پشت رایانه همراه خویش یا این که متصل به وب نیستند , ولی از خبرها دیدنی و آپدیت بی اطلاع نخواهند بود .

سامانه پیامکی فروشندگان عینک

خرید پنل اس ام اس طاها پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

همین الان شروع کنید

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

شهر شوشمند اینترنتی

وب طلایی

۱. اصلی

2. ثبت نام

۳. تعرفه و امکانات

۴. آزمایشگاه 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید