سامانه پیامکی اطلاع رسانی

سامانه پیامکی اطلاع رسانی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

سامانه پیامکیاطلاع رسانی چیست؟

 

سامانه پیامکی اطلاع رسانی

 

هر شخص روزمره چند اس ام اس اخذ میکند , ولی مهم ترین مسئله‌ای که منجر می شود

سامانه پیامکی اطلاع رسانی
سامانه پیامکی اطلاع رسانی

شخص متبوع اس ام اسهای دریافتی خویش را گشوده نماید و بخواند چیست؟ می‌توان ذکر کرد پیام‌هایی بیشتر گشوده و خوانده میشوند که جنبه اطلاع‌رسانی داشته باشند و همان اس ام اس اطلاع‌رسانی داشته باشند .

سامانه پیامکی آگهی

به چه شکل می‌توان یک اس ام اس آگهی ارسال کرد؟

برای ارسال این جور پیام‌ها به یک سامانه پیامکی آگهی نیاز است . مسلما تنی چند از اشخاص می باشند که پیام‌های تبلیغاتی خویش را بسته‌اند , برای ارسال اس ام اس اطلاع‌رسانی به یک خط خدماتی نیاز دارید تا بتوانید به تمام مخاطبان و مشتریان خویش ارسال پیام برنده داشته باشید یعنی چه بسا اشخاصی که اس‌ام‌اس های تبلیغاتی خویش را بسته‌اند نیز اخذ مینمایند .

خدماتی کردن خط پیامکی هزینه‌ای ندارد اما نیازمند مدارک حقوقی می باشد . در پیشین به اشخاص حقیقی و واقعی نیز این جور خط‌ها وابستگی می‌گرفت البته یکسری سالی است که‌این خط‌ها تنها به شرکت‌ها و موسساتی که مدارک حقوقی و ثبت کمپانی دارا هستند اعطا میشود .

چه‌طور می‌توان فارغ از داشتن مدارک حقوقی و ثبت کمپانی پیام کوتاه اطلاع‌رسانی ارسال کرد؟

واحد پیامدهی کمپانی ایده‌پردازان که کار خویش را بر روی وب سایت Taha sms . ir انجام می دهد با یک کدام از تولیدات خویش این ایراد را حل کرده است . شما میتوانید با نام نویسی در اس ام اس سپید که یک کدام از تولیدات و سرویس ها این واحد است .

اس ام اس سپید به کسانی که مدارک حقوقی برای خدماتی کردن خط پیامکی خویش ندارند امداد مینماید تا بتوانند به تمام مخاطبان و مشتریان خویش چه بسا اشخاصی که پیام‌های تبلیغاتی خویش را بسته‌اند نیز ارسال پیام کوتاه اطلاع‌رسانی انجام دهند .

 

سامانه پیامکی اطلاع رسانی

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید