راهکار بازگشت مشتریان ناراضی

راهکار بازگشت مشتریان ناراضی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

راهکار بازگشت مشتریان ناراضی

استراتژی رجوع و برگشت مشتریان ناراضی

 

راهکار بازگشت مشتریان ناراضی
راهکار بازگشت مشتریان ناراضی

برای بازگرداندن مشتریان خویش راهکارهای تحت را بررسی و اجرا فرمایید .

یافتن علت عدم رضایت
مشتریان در حالتی که از شما و خدماتتان راضی باشند همواره سرویس ها و یا این که کالای مورد نیازشان را از شما تهیه و تنظیم می نمایند . هر زمان مشکلی وجود داشته باشد پیرو مورد دیگری برای نقل وانتقال خواهند گشت . در حالتی که میخواهید بدانید در گام نخستین علت ریزش مشتریان و یا این که حیف کردن مشتریان قدیمتان چه است , حتما باید علت ناراضیتشان پیدا شود و شایسته ترین آیتم پرسیدن عصر ای از مشتریان است . میتوانید از روش پرسشنامه و یا این که ارتباط تلفنی با آنها از آن‌ها نظرسنجی نمائید .

برطرف کردن علت نارضایتی
وقتی که علت نارضایتی مشتری خویش را یافتید پیرو برطرف نمودن آن باشید . بعضی از عارضه ها را می بایست مورد بررسی بیشتر قرار دهید و برای بعضا دیگر باید سریعا تغییر و تحول موضع کنید . مثلا شما مراحل فروش پیچیده دارید و این فرایند طاقت رمز بر است . بایستی پروسه فروشتان را در سریعترین زمان ممکن معمولی سازی فرمائید .

محیط فروشتان دلگیر است و منجر ساخت شم غیر مطلوب در مشتری می شود . می‌توانید طرحی برای تغییر و تحول دکورا سیون داشته باشید و تحت عنوان برنامه در بین بازه برایش پلن داشته باشید .

آگهی تغییرات تازه
هر تغییری که بابت عدم رضایت مشتریان داشته اید را به اطلاع آنها برسانید . در‌حالتی که شما کلوپ مشتریان دارید میتوانید آگهی را به صورت همگانی اعلام نمائید . ولی در صورتی‌که التماس و یا این که نقص‌ برطرف شده آمار بالایی را فی مابین ناراضیان داشته است ازین رویه به کارگیری نمائید .

روش دیگر آگهی نیز خبر رساندن به به عبارتی تعداد مشتریان یگانه است . ارسال پیام کوتاه آگهی و یا این که تماس با مشتری قادر است آیتم ایده آلی برای خبردهی باشد .

اس ام اس

راهکار بازگشت مشتریان ناراضی

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید