تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

تفاوت باشگاه مشتریان و پیام کوتاه سپید

 

تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید

تفاوت باشگاه مشتریان و اس ام اس سپید برای کاربرانی که قصد گزینش خدمت فی مابین این دو را دارا‌هستند , س

تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید
تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید

وال متوالیست و ولی با دقت به مدل به کار گیری ; پی بردن آن ضروری است . باشگاه مشتریان بخشی از تجهیزات پنل ارسال انبوه است و با خط خدماتی خویش به شماره مشتریان شما ( با رضایت آنان ) ارسال اس ام اس انجام میدهد . ابتدا بایستی شماره مخاطبین خویش را وارد نصیب مخاطبین باشگاه مشتریان فرمایید . برای شماره هایی که نخستین بار در لیست شما قرار میگیرند پیام کوتاه آگهی ارسال می شود تا بدانند از کدام مارک اخذ اس ام اس دارا‌هستند و شیوه کنسل آن چه چیزی است .

چنانچه با اس ام اس سپید آشنا باشید می‌دانید که تعاریف بالا هما کارکرد اس ام اس سپید است . در حالتی‌که این طور باشد تفاوت باشگاه مشتریان و اس ام اس سپید در چه می‌باشد ؟

تفاوت باشگاه مشتریان و پیام کوتاه سپید :

پنل

باشگاه مشتریان جزء تجهیزات و ماژول هایی است که در پنل ارسال انبوه قرار داده شده‌است و برای به کار گیری از آن بایستی مالک سامانه در پنل انبوه باشید البته پیام کوتاه سپید به صورت سامانه ای غیر وابسته در وبسایت  Taha sms.ir

جای‌دارد و برای استعمال از آن بایستی ثب اسم مستقل داشته باشید .

خط ارسال کننده

ارسال کننده در هر دو قابلیت آگهی و خدماتی , نسبتاً شبیه است . خط ارسال کننده باشگاه مشتریان ۳۰۰۰۲۱۸۹ و خط ارسال کنننده پیام کوتاه سپید ۳۰۰۰۲۱ است . هیچ کدام اخذ ندارند .

زمان توقع اول

بعداز ورود شماره مخاطبین و ارسال اس ام اس نخستین آگهی , در باشگاه مشتریان نیاز به ۲ ساعت زمان دارید و بعداز آن میتوانید مبادرت به ارسال نوشته آگهی خویش کنید . این زمان در اس ام اس سپید ۳۰ دقیقه است .

اتصال به پلاگین ها و افزونه ها

بخش اعظمی از به کار گیری کنندگان این دو خدمت خدماتی , برنامه نویسان دکان های اینترنتی و یا این که پروژه های کد نوشتن شده می باشند . رویه ارتباطی با مشتریان صرفا استعمال از خطوط خدماتی است و این دو دسترسی میتواند مطلوب ترین تعیین باشد ولی برای چه قوانینی ؟

پیام کوتاه سپید فعلا صرفا میتواند از روش کد زدن در پروژه ها و برنامه ها مصرف شود .

باشگاه مشتریان علاوه بر این‌که قابلیت و امکان اتصال به برنامه ها را از روش کد دارااست , در پلاگین ها و افزونه های مطرح شده از سوی کمپانی ایده پردازان هم قرار داده شده‌است . بدین ترتیب صرفا آیتم قابل تعیین افرادی است که تارنما آنان وردپرس , جوملا و … . است .

ولی هیچ کدام ازین دو لینک و پیوند ارسال URL را ندارند .

 

تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید

 

در صورت  تمایل به ساایت های دیگر ما مراجعه کنید

پنل اس ام اس

شهر هوشمند اینترنتی

سرور طلایی

سامانه چاپ آنلاین

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید