6 تاثیر تبلیغات پیامکی

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

تاثیر تبلیغات پیامکی

تبلیغات موبایلی به شرکت‌ها این قابلیت را می دهد تا مستقیماً با مشتری‌های خود فراتر از مرزهای زمان و مکان ، فارغ از محدودیت ارتباط برقرار نمایند. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که هر ساعتی که شما می خواهید تبلیغ تلویزیون یا این که مجله را بخوانند ولی در تبلیغات موبایلی و خصوصا اس ام اس این قابلیت وجود دارد در کسری از زمان، در ساعت دلخواه به مشتریان پیام بدهید. اگرچه تبلیغات موبایلی در حال ظهور میباشد ولی تحت عنوان یک کانال تبلیغاتی امیدوارکننده، اثر بخشی آن هنوز نامشخص میباشد و به تجارب بیشتری نیاز داراست.

 

پیامک ، ارزانترین شیوه تبليغات موبایلی

یکی‌از اثربخش‌ترین و ارزانترین طریق‌های تبلیغات موبایلی میباشد. پیامک یک فناوری ساده میباشد که در ابتدا برای تسهیل ارتباطات فرد به فرد (P2P) به کارگیری می‌شد. البته این “فناوری قدیمی” آزمون زمان را تحمل کرده و به یک شبکه ارتباطی مطمئن ، مفید و کارآمد برای کسب و کارها در سراسر دنیا تبدیل شد‌ه‌است. پیامک به راحتی قادر است تقریباً در هر وبسایت یا این که اپلیکیشنی ادغام خواهد شد و فرایندهای پیچیده‌تری مانند رابطه اپلیکیشن با کاربر یا این که حتی رابطه یک برنامه با برنامه دیگر را قابلیت و امکان پذیر نماید.‌ (مانند رمز دوم پویا)

البته چه چیزی درخصوص پیامک میباشد که منجر جذابیت آن میشود؟ جواب در ماهیت اس ام اس پنهان میباشد. در ادامه به بررسی دلایل اثربخشی پیامک میپردازیم:

1. پیامک ، در دسترس‌ترین ابزار رابطه بازاریابی
برخلاف اکثر اپلیکیشن های پیام رسان و سیستم‌عامل های شبکه‌های اجتماعی ، پیام کوتاه یک اپ نیست و نیازی به دانلود یا این که به روزرسانی وجود ندارد. این گوشی میباشد که با تکنولوژی خود به کارگیری از آن را در دسترس همگی قرارداده است . اس ام اس بعداز مکالمه دو‌مین امکانی میباشد که از اولین نسل‌های موبایل تا به الان وجود دارااست.

از شما دعوت می کنیم تا تخصصی‌ترین پنل پیامک کشور‌ایران را بررسی و امکانات آن را با بقیه سرویس‌دهنده‌ها مقایسه فرمایید و چنانچه مدیر بیزنس می‌باشید، می توانید با خرید پنل ارسال و دریافت پیامک طاها اس ام اس زودتر از رقبایتان پیشی بگیرید.

2. پربازدیدترین شبکه بازاریابی
طبق آمار، بیشتراز ۹۸٪ مخاطبان، پیامک را میخوانند! شاید تعجب آور به نظر رسد البته از آنجایی که در‌این آمار تک تک پیامک‌ها اعم از پیامک‌های تعاملی بانک‌ها، وبسایت‌های فروشگاهی برای پیگیری خرید و بقیه انواع پیامک (غیر از پیامک‌های فرد به فرد) در کنار پیامک‌های تبلیغاتی رسیدگی گردیده، داده های عددی به حیث منطقی می رسد. نسبتاً هیچ کانال بازاریابی این نرخ را ثبت نکرده میباشد. حتی‌د‌ر زمانه اوج روزنامه و مجلات در سال‌های دور هم کمتر از ۷۹ درصد مجله‌های چاپ گردیده مطالعه می شد. این داده های عددی برای بیلبورد تحت ۴۰ درصد (اشخاصی که از آن محل می‌گذرند و متوجه محتوای بیلیورد میگردند) میباشد.
3. اتصال راحت وبسایت و اپلیکیشن به پیامک

یکی جذاب‌ترین امکانات پیامک این میباشد که با به کار گیری از API یا این که وب سرویس می توانید وبسایت ، اپلیکیشن ، سیستم عامل و سیستم مدیریت رابطه با مشتری خود را به پیامک وصل نمایید. این اتصال از روش وب سرویس ارسال پیامک از روش سرور صورت می‌پذیرد.

به طبع می دانید که ورود به اپلیکیشن یا این که وب سایت در شرایطی که با پیامک باشد، چقدر جالب و اعتماد ساز میباشد. در کنار این، سرعت ارسال پیامک فعالسازی OTP یک کدام از مهم ترین نکاتی میباشد که در تعیین پنل پیامک می بایست اعتنا فرمایید.

با به کارگیری از پیاگین‌های منحصربه‌فرد طاها اس ام اس، هر وبسایت وردپرس یا این که جوملا را به پیامک وصل نمایید و به طور اتومات کاربرانتان را از پروسه سفارش، خرید و پشتیبانی باخبر نمایید. کاربرانی که در خواست پشتیبانی دارند وقتی که با پیامک از آخرین وضعیت درخواست خویش باخبر شوند، به صورت متوسط ۸ برابر بیشتر اعتماد می‌نمایند.

تاثیر تبلیغات پیامکی

یک متن و دو روی سکه
متن پیامک مهم ترین قسمت استراتژی پیامکی را مشمول می‌گردد و این خیلی مهم میباشد که شما چه پیامی را برای چه کسی ارسال می کنید. از آنجایی که قشر جوان عمدتا در تمام گروه‌های استفاده کننده در ارسال‌ تبلیغاتی پیامک وجود دارد لازم میباشد تا برای جذب قشر جوان، در انتخاب کلمه ها دقت فرمائید.

به جهت وسعت بالای تبلیغات پیامکی به وسیله شرکتهای متعددی که آن‌ها را بدون رضایت کاربران موبایل ارسال می‌نمایند، بخش اعظمی از عموم تمایل کمی به پیامک‌های تبلیغاتی دارند و این پیامک‌ها را حذف می‌نمایند. به کارگیری از المان‌های خوشحالی و سرگرمی عنصری مهم میباشد که برای افزایش اثربخشی پیامک در بازاریابی بایستی در متن پیامک مورد نظر گرفته شود.

4. حریم خصوصی بیشتر برای مخاطب

پیامک به فرستنده پیام این فرصت را نمی دهد که عکس مشتری را ببیند، محل زندگی او را پیدا نماید یا این که حتی در‌حالتی که پیام را خواند متوجه خواندنش بشود (مگر اینکه روی پیوند کلیک نماید یا این که خود او در جایی اظهار نماید که خوانده میباشد). این ابزار به حریم خصوصی مشتری شما احترام میگذارد، در حالی که هنوز اطلاعات اصلی موردنیاز را برای وی ارسال می نماید.

پیامک فراتر از کاربرد اساسی خود تکامل یافته میباشد و مانند همیشه موثر و کاربردی باقی مانده است . در حالتی که میخواهید در ارتباط خدمات ما و نحوه شروع به کارگیری از پیامک امروز اطلاعات بیشتری کسب فرمائید، با ما در تماس بگیرید.

5. ارزانترین ابزار ریتارگتینگ در کشور ایران
همانگونه که می دانید، هزینه مجاب کردن مشتری قبلی به خرید دوباره بسیار کمتر از جذب مشتری جدید میباشد، لذا معنی ریتارگتینگ ( بازهدف‌گیری مشتری) در معنای درگیر کردن دوباره مخاطباتان با محتواست. این محتوا می‌تواند یک متن در وب سایت یا این که صفحه محصول شما باشد. کاربری که قبلا یک‌بار به آن صفحه مراجعه نموده است. از مخاطبانتان سرنخ بگیرید و به آن ها پیامک یاد آوری بزنید.
6. ارتقا فالوور با پیامک

اینستاگرام این روزها خیلی اهمیت پیدا کرده و حضور شما درین فضا ضروری میباشد. البته چطور مخاطبی که می‌تواند مشتری شما باشد را در پیج جذب نمائید؟

به آسانی لینک و پیوند به اشتراک‌گذاری را بعداز کوتاه‌کردن در متن پیامک قرار دهید. پیامک کمک می‌نماید تا تعداد قابل توجهی از مخاطبان روی پیوند کلیک نمایند و شما رو فالو نمایند. در این طریق، نیاز میباشد تا به دو نکته اصلی دقت فرمایید یکی اینکه متن جذابی بنویسید و دوم اینکه از سامانه‌ای به کار گیری فرمائید که بتواند به شماره‌های بلک لیست ارسال داشته باشد.

برای یافتن پنل مطلوب کافیست روی پیوند کلیک نمایید «خرید پنل پیامکی » و امکانات آن را بررسی فرمایید.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید