نمونه متن افتتاحیه مغازه (رستوران، هایپر استار و …)

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

نمونه متن افتتاحیه مغازه (رستوران، هایپر استار و افتتاحیه مغازه (رستوران،هایپراستار و ...)…)

• از شما دعوت می شود در افتتاحیه مغازه (رستوران،هایپراستار و …) شرکت کنید و اولین کسی باشید که (برگر)های لذیذ (گرندبرگر) را تست می کند. روز (پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) پذیرایی با مینی برگر و اولین نوشیدنی های دست ساز و جدید.

• این جشنی است که همراه با سرگرمی فراوان است! افتتاح اولین شعبه رسمی (نام مغازه). موفقیت تازه آغاز شده است و این رویداد می تواند تمام موفقیت های آینده را منعکس کند. بیایید در کنار هم روبان قرمز را برش دهیم تا شروعی باشد بر اتفاق های خارق العاده …زمان: (پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان)

• حضور شما رویداد بزرگ و فرخنده افتتاحیه ما را روشن می سازد. یک مهمانی با یک وعده عالی غذایی و هدایای ارزشمند در انتظار شماست.(پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان)

• در روز افتتاحیه مغازه (رستوران،هایپراستار و …) به ما بپیوندید تا دنیای جدیدی از امکانات را ببینید. با فروشگاه جدید در گوشه و کنار ، ما قصد داریم کل تجربه خرید شما را تغییر دهیم. روز (پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) منتظر حضور گرمتان هستیم.

• می دانیم که واقعاً مدت طولانی است که از شما دور بوده ایم، اما دیگر بهتر و بهتر شده ایم! روز [یکشنبه] به [آدرس] ما بپیوندید و بخشی از افتتاحیه بزرگ فروشگاه ما باشید.

 

متن افتتاحیه سالن زیبایی

• اکنون بهترین خدمات[نوع خدمات] در (منطقه-محله) شما است! در [تاریخ] در [محل برگزاری] از افتتاحیه بزرگ سالن مورد علاقه خود دیدن کنید. این رویداد در [زمان] شروع می شود.

• بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم در حال افتتاح سالن خود در شهر شما هستیم! لطفاً در روز (پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) در [محل برگزاری] با دوستان و خانواده خود حضور داشته باشید. ما از دیدار شما بسیار هیجان زده خواهیم شد!

• آیا شما هم دوست دارید عضوی از خانواده سالن ما باشید ؟ بله ، ما اینجا در محل شما هستیم. لطفا با حضور خود در روز (پنج شنبه) مورخ (تاریخ) ساعت (زمان) در [محل برگزاری] سالن ما را مزین نمایید.

ثبت نام

تعرفه و امکانات

ازمایشگاه

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید