ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل – طاها اس ام اس

فهرست مطالب

سامانه پیام کوتاه طاها اس ام اس
Golden Web .iR

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل

در این مقاله سعی داریم تا شما را با تبلیغات و بازاریابی پیامکی و همچنین نحوه ارسال پیامک از طریق فایل اکسل و متنی به عنوان کاربردی‌ترین روش ارسال پیامک تیبلیغاتی، آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی، امکان درج مخاطبان در فایل اکسل (excel) و متنی (text) است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون کوچک‌ترین اشتباهی، اقدام به ارسال پیامک‌ تبلیغاتی انبوه به شماره تلفن‌های مورد نظر خود نمایید.

 

پنل پیامکی

بازاریابی پیامکی و مزایای آن

بازاریابی پیامکی، همان پیامک‌های تبلیغاتی است که عموما در بیشتر گوشی‌های موبایل قابل رویت است. در حالت کلی یک پیام نوشتاری در مورد یک محصول و یا معرفی شرکت یا برند و… در قالب یک SMS به افراد را می‌توان بازاریابی پیامکی تعریف نمود.
در واقع بازاریابی یعنی تولید محصول و عرضه آن به مشتری است و باید دارای ایده و خلاقیت باشد. همچنین چندین راه برای بازاریابی وجود دارد، ولی چرا بازاریابی پیامکی؟! عمده ترین دلیل استفاده از بازاریابی پیامکی به دلیل ساده بودن و در دسترس بودن آن نسبت به سایر روش‌های بازاریابی است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بخصوص رواج استفاده از گوشی موبایل در بین تمام افراد جامعه، بازاریابی پیامکی برای تبلیغات کسب و کارها بسیار پاسخگو است و مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای استفاده از تبلیغات و بازاریابی پیامکی عبارتند از:

  • تبلیغ شما در کسری از ثانیه ارسال و معمولاً همان لحظه توسط مخاطبان دیده می‌شود.
  • عدم نیاز به اینترنت جهت دیده شدن تبلیغات
  • امکان برگزاری مسابقات ، نظرسنجی و… از طریق پنل پیامکی
  • احتمال دیده شدن بیشتر نسبت به بروشورهای تبلیغاتی و…
  • با پیامک، شما بدون واسطه به شخصی‌ترین ابزار ارتباطی افراد، یعنی تلفن آنها دسترسی دارید.
  • امروزه دیگر، همه گوشی همراه دارند و شما می‌توانید با تمام جامعه در ارتباط باشید.
  • بر خلاف روش‌های سنتی، شما به آمار دقیق پیامک‌های ارسالی خود دسترسی دارید.
  • شما نه تنها به مشتریان پیامک ارسال می‌کنید، که می‌توانید از آنها پیامک هم دریافت کنید.

 

اگر با دیدن تنها بخشی از مزایای تبلیغات پیامکی، شما هم به این روش بازاریابی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید با خرید پنل پیامک طاها اس ام اس ( TahaSMS ) و ارسال پیامک از طریق آن، محصولات و خدمات خود را به بسیاری از افراد معرفی نمایید.

اما قبل از اینکه دست به کار شوید، باید بدانید که ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس، به چند طریق انجام می‌شود که یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های ارسال پیامک با پنل پیامکی، ارسال پیامک از طریق فایل اکسل ومتنی است. در ادامه شما با این روش ارسال پیامک آشنا خواهید شد.

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسلبارگذاری گیرندگان از فایل اکسل

الف. به منظور ارسال پیامک از طریق فایل اکسل با استفاده از سامانه طاها اس ام اس باید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید و سپس بر روی گزینه ارسال پیامک کلیک نمایید.

ب. در قسمت افزودن گیرندگان باید بر روی گزینه “ارسال از فایل متنی و اکسل” کلیک کنید.

نکته: جهت ارسال پیامک از طریق فایل اکسل باید شماره موبایل را مانند “فایل نمونه، قرار دهید.

ج. پس از اینکه فایل اکسل خود را ایجاد کردید، می‌توانید فایل را انتخاب و دکمه “بارگذاری” و سپس افزودن را بزنید. سپس متن پیامک خود را تایپ کرده و بر روی ارسال پیام کلیک کنید.

 

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار پنل پیامک طاها اس ام اس، از قسمت پشتیبانی >> راهنما >> آموزش کار با پنل اس ام اس را دانلود و راهنمای پنل کاربری را برای بخش‌های مختلف مطالعه نمایید. همچنین تیم پشتیبانی طاها اس ام اس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سئوالات شما می‌باشد.

 

خرید پنل پیامکی

دستگاه ذخیره شماره موبایل

شهر هوشمند اینترنتی

طراحی وبسایت

تبلیغات شبکه های اجتماعی

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

Login

جهت ورود هر سامانه کلیک نمایید